Skip to content

מהיום: טיסות ישירות למנצ'סטר ולדיסלדורף

יעדים חדשים: מהיום מפעילה חברת התעופה איזי ג'ט שתי טיסות ישירות בין מנצ'סטר ותל אביב ולופטהנזה חונכת קו תעופה ישיר חדש מדיסלדורף שבגרמניה לנתב"ג וממנו
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

"איזי ג'ט רואה עצמה שותפה לטווח ארוך ומחויבת לשוק הישראלי", אמר אתמול המנהל המסחרי של איזי ג'ט בריטניה, יו איטקן. זאת לרגל תחילת הטיסות בין מנצ'סטר שבבריטניה ותל אביב. חברת התעופה איזי ג'ט תפעיל החל מהיום, ה-1 בנובמבר, שתי טיסות ישירות בין מנצ'סטר ותל אביב, בימים שני וחמישי. מחיר התחלתי לטיסה מתל אביב למנצ'סטר 40 אירו וממנצ'סטר לתל אביב 105 אירו לכיוון אחד. המחירים כוללים מסים.

איזי ג'ט. מתחילה טיסות בין מנצ'סטר שבבריטניה ותל אביב
איזי ג'ט. מתחילה טיסות בין מנצ'סטר שבבריטניה ותל אביב

איזי ג'ט הייתה הראשונה לפעול בשוק הישראלי מבין חברות התעופה לטיסות מוזלות. מאז נובמבר 2009, כשאיזי ג'ט החלה להפעיל קו ישיר בין לונדון (לוטון) לתל אביב, החברה התוודעה לדרישה הולכת וגוברת לשירותיה. עד כה למעלה מ- 590,000 איש טסו עם איזי ג'ט בקווים שהיא מפעילה לתל אביב וממנה.

איזי ג'ט מפעילה קווים מתל אביב ללונדון, מנצ'סטר, ג'נבה ובזל. איזי ג'ט הביעה זה מכבר את שאיפתה להרחיב את השירות מתל אביב ליעדים נוספים באירופה, אולם הדבר תלוי ביישום הסכם "שמים פתוחים" שנחתם לאחרונה עם האיחוד האירופי.

איטקן הוסיף כי "אנו חוגגים היום את הטיסה הראשונה של איזי ג'ט בין תל אביב ומנצ'סטר. לשתי הערים הנפלאות האלה יש הרבה מה להציע בתחומים כמו עסקים, תרבות, ספורט, חיי לילה, חינוך ועוד. אני בטוח שהטיסות הישירות של איזי ג'ט בין שתי ערים אלה יהפכו את הגישה אליהן קלה ומשתלמת יותר. איזי ג'ט רואה עצמה שותפה לטווח ארוך ומחויבת לשוק הישראלי והיא הביעה את רצונה להרחיב את השירות לישראל מיעדים נוספים באירופה. אנו בטוחים שצעד זה יביא לעלייה במספר התיירים לישראל ויאפשר מבחר גדול יותר ללקוחות החברה הישראלים, שבוחרים באיזי ג'ט בשל השירות המצוין והמשתלם שהיא מציעה".

איזי ג'ט מפעילה מתל אביב תשע טיסות שבועיות ללונדון, שתי טיסות למנצ'סטר, ארבע טיסות לג'נבה וארבע טיסות לבאזל.

ואילו חברת לופטהנזה חונכת היום קו תעופה ישיר חדש מדיסלדורף שבגרמניה לנתב"ג וממנו.
הטיסות תתבצענה פעמיים בשבוע, בימים ראשון וחמישי ובכך תעלה החברה הגרמנית ל-23 את מספר טיסותיה השבועיות בקווים לישראל וממנה: 14 טיסות לשבוע בקו פרנקפורט נתב"ג וממנו; 5 טיסות לשבוע בקו מינכן נתב"ג ו-2 טיסות לשבוע בקו ברלין נתב"ג וממנו.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן