Skip to content

הוארך מעצרה של הרופאה החשודה בסיוע לרצח

ד"ר מריה זקוטסקי היא הרופאה הבכירה שנעצרה בחשד שסייעה לשמעון קופר, החשוד ברצח אשתו שלישית. מעצרה הוארך ב-6 ימים. פרקליטו של קופר: "המשטרה מפעילה לחצים על הרופאה כדי שתתאים את עדותה לחשדותיהם"
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

בית משפט השלום בכפר סבא התיר היום (חמישי) לפרסום את שם הרופאה שנעצרה בסיוע לשמעון קופר שנחשד ברצח שתי נשותיו. מדובר בד"ר מריה זקוטסקי, רופאה מרדימה בבית החולים "אסתוא" בתל אביב.  

משטרת ישראל ביקשה היום להאריך את מעצרה בחמישה עשר יום נוספים, אבל בית המשפט התיר את הארכת מעצרה בשישה ימים בלבד. עו"ד דוד יפתח, פרקליטה של  זקוטסקי, טען כי מרשתו משתפת פעולה עם חוקריה וכי  "היא כופרת בכל קשר שהוא לרצח. מדובר ברופאה בכירה קרוב לעשרים שנה, שהייעוד שלה בחיים הוא להציל חיים ולא יעלה על הדעת שהיא תשתף פעולה ברצח של בן אדם. היא נפלה קורבן לרב נוכל, שהפיל בדרך עשרות ומאות אנשים וגם היא נפלה ברשת המרמה שלו". 

בתחילה ייצג את הרופאה פרקליטו של קופר, עו"ד משה מזור. הוא הוחלף ביממה האחרונה והעניין הוסבר על ידי עו"ד יפתח: "המשטרה הודיעה שקיים ניגוד אינטרסים ואותו סנגור, עו"ד משה מזור, בא כוחו של החשוד המרכזי, לא יכול לייצג גם אותה ולכן היא החליפה עורך דין". 

שלשום נעצרה הרופאה עם שמעון קופר, בן זוגה. קופר עצמו נעצר בבית המשפט בעת הדיון בהארכת מעצרה של מאהבתו. הוא חשוד ברצח  אשתו, ג'ני קופר, וזקוטסקי חשודה כי העבירה למאהבה כדורים או סמי שינה שאפשרו לו להרעיל את אשתו. בשנת 2009 נמצאה ג'ני קופר מתה לאחר שנטלה כדורי שינה רבים. בדו"ח הפתולוגי נכתב, כי היא מתה כתוצאה מהפרעה קטלנית בקצב הלב, ובגופה נמצאה תרופת הרגעה ברמה טיפולית. חקירת מותה קבעה כי היא מתה בנסיבות טבעיות. בעקבות ערעור על סגירת התיק, הוא נפתח שוב לחקירה. שבועיים לאחר מותה של ג'ני קופר, עברה הרופאה לגור עם מאהבה בקיבוץ אייל.

המשטרה חוקרת גם חשד כי קופר רצח את אשתו הראשונה, אורית קופר-שמיד, שמתה כתוצאה מבליעת כדורי שינה. הערכת המשטרה בזמנו גרסה כי  האישה התאבדה. לאחר מות אשתו הראשונה, נשא קופר אישה נוספת,, ממנה התגרש ונישא לג'ני קופר, אשתו השלישית. 

עו"ד מזור אמר היום, כי מרשו מאשים את המשטרה בהפעלת לחצים על הרופאה על מנת שתשנה את דבריה ותפליל אותו בדבר שלא עשה.

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן