Skip to content

מופז במתקפה נגד נתניהו: "ביבי יסבך אותנו"

"בארבע השנים האחרונות ראש הממשלה עסוק רק בנושא אחד: להפציץ את איראן", תקף מופז במסיבת עיתונאים שכינס עם פתיחת קמפיין הבחירות שלו. "שום דבר אחר לא מעניין אותו. רק להט משיחי להתקיף ולהפציץ את הגרעין האיראני. מי שהיה בלשכת ראש הממשלה יודע שזה הפך אצלו לאובססיה"
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

"נתניהו מוביל אותנו במסלול התרסקות – כל אזרח במדינת ישראל צריך לחשוש מזה ולכן ישראל צריכה מנהיגות עם ניסיון, אחראית ובעלת שיקול דעת". כך פתח הערב יו"ר קדימה, שאול מופז, את קמפיין הבחירות של קדימה במסיבת עיתונאים בבית המפלגה.

מופז פתח את נאומו: "בארבע השנים האחרונות ראש הממשלה עסוק רק בנושא אחד: להפציץ את איראן. שום דבר אחר לא מעניין אותו. לא החברה, לא הכלכלה, שום דבר. רק להט משיחי להתקיף ולהפציץ את הגרעין האיראני. רק בזה הוא עוסק ארבע שנים. מי שהיה בלשכת ראש הממשלה יודע שזה הפך אצלו לאובססיה".

לדברי מופז, בשבוע שעבר חלה התפתחות מסוכנת: "האיש חסר האחריות התחבר לאיש חסר המעצורים. ביבי וליברמן יחד. ביבי עם האמונה המשיחית להפציץ את איראן, וליברמן, האיש חסר המעצורים, האיש שאיים להפציץ את סכר אסואן".

"ביבי יסבך אותנו". סיסמת הבחירות של מופז
"ביבי יסבך אותנו". סיסמת הבחירות של מופז

בשלב מסוים הציג מופז את סיסמת הבחירות שלו: המילים "ביבי יסבך אותנו" על רקע פטריה גרעינית. "אני רוצה לבקש מכל הנוכחים להסתכל במשך דקה אחת בתמונה שאציג בפניכם", אמר מופז. "תביטו בה טוב. זאת לא רק סיסמת בחירות. המילים נבחרו בקפידה. לא מילים מתלהמות אלא מילים רציניות ושקולות. זה נוגע לכל אחת ואחד מאיתנו. זה נוגע לילדים שלנו ולנכדים שלנו. זה נוגע לגורלה של מדינת ישראל".

"האיש חסר האחריות התחבר לאיש חסר המעצורים". מופז (צילום: דן בר דוב)

מופז המשיך ואמר: "אני חושש מזה. מאיר דגן חושש מזה. יובל דיסקין חושש מזה. גבי אשכנזי חושש מזה. וכל אזרח במדינת ישראל צריך לחשוש מזה".

מופז האשים את נתניהו ב"אובססיה שהביאה לכך, ששילמנו מחירים כבדים: בידוד מדיני, קרע עמוק עם ארצות הברית, הזנחת החברה והכלכלה, יצירת בור תקציבי מטורף של 40 מיליארד שקל". הוא קבע נחרצות בנאומו כי הסיכון פשוט גבוה מדי וחייבים לצאת לדרך ולהחליף את השלטון של נתניהו: "מי כמוני יודע מהי משמעות מלחמה והמחירים שהיא גובה. ההישגים שהבאתי כרמטכ"ל חומת מגן וכשר הביטחון שמיגר את האינתיפאדה השנייה ואת פיגועי ההתאבדות – עומדים עד היום. 40 שנה אני שומר על ביטחון ישראל.

"לכן בעת הזאת, אזרחי ישראל יצטרכו הפעם לבחור על מי הם סומכים בשמירה על הביטחון, כאשר הצמד ביבי-ליברמן עם היד על הכפתור האדום, מופז הוא האיש הנכון במקום הנכון להחליף אותם ולשמור על ביטחוננו בצורה אחראית ושקולה".

ב"קדימה" טוענים כי הקמפיין התקיף נגד נתניהו יביא לכך שהסקרים ישתנו, וכי אזרחי ישראל יבינו מה גודל הסכנה שמרחפת מעליהם אם ינצח הצמד נתניהו -ליברמן בבחירות.

שר ההסברה והתפוצות יולי אדלשטיין הגיב על הקמפיין של מפלגת "קדימה": "הזגזגן האולימפי מופז ממשיך להתל בציבור ומנסה לזרוע בו אימה. הסכנה הגדולה האמיתית שקיימת היום היא שמופז, שזיגזג בנושא גדר ההפרדה וההתנתקות, ושבמשמרת שלו כשר בממשלה פרצו שתי מלחמות, ימשיך לייצג ציבור ובכך יסבך בעצמו את ישראל".

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן