Skip to content

רכב בטחוני משכר

חברת "פלסן סאסא" - יצרנית מיגון לכלי רכב ביטחוניים, בחרה ב"יקב הרי גליל" לצילומי הקטלוג הבינלאומי לדגם הרכב הביטחוני היוקרתי החדש
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

קטלוגים של כלי רכב עתירי סיליקון ונוטפי סקסיות הם מחזה נפוץ בקרב אוהבי הרכב והציוד לרכב. חברת "פלסן סאסא" מקיבוץ סאסא שבגליל העליון, החליטה להפיץ קטלוג המחבר בין הסגנון היוקרתי של דגם חדש מתוצרתה – SandCat Command & Control / VIP, ובין מוצר גלילי יוקרתי אחר, יין.

את צילומי הקטלוג לרכב שליטה ובקרה משוכלל ויוקרתי "סנדקט", בחרה חברת "פלסן סאסא" לצלם במקום יוקרתי לא פחות "יקב הרי גליל", בקיבוץ יראון הסמוך לקיבוץ סאסא.

ביטחון ויין ( צילום באדיבות פלסן סאסא, צילום: רונן טופלברג )

רכב המשימה מציג יכולות גבוהות של תמרון כמו גם שמירה על ביטחון נוסעיו המאובטחים ומצויד במערכות טכנולוגיות מתקדמות. בעיצוב הרכב הושקעה מחשבה המשלבת נוחות עם גימור יוקרתי המספק יכולת שהייה ארוכה ברכב בתנאי אבטחה מתקדמים. ממש כמו יין משובח גם הרכב עבר תהליך הבשלה ארוך וכמו היין המשובח של יקב הרי גליל גם הרכב משדר עיצוב מתקדם של מראה וטעם.

ע"י היקב ביראון, באדיבות פלסן סאסא, צילום: רונן טופלברג

רכב ה- SandCat מאובזר ומצויד במערכות שליטה ובקרה מתקדמות שמטרתן הינה לספק הגנה ואבטחה לאישיות מאובטחת. הרכב עוצב כמשרד וחדר שליטה נייד המאפשרים נוחות מרבית לשהייה ארוכה בתנאים נוחים. הרכב מצויד במושבי נוסעים מסתובבים כך שיפנו בכיוון הנסיעה או לכיוון שולחן דיונים ובו לפטופ ומדפסת, מסך LCD ועוד וכן, גם מקרר מתקדם ומקומות לכוסות היין.

מבנה יקב "הרי גליל" שוכן בכניסה לקיבוץ יראון בין אזורים חקלאים, תוכנן על ידי משרד האדריכלים "ויינשטיין ועדיה אדריכלים". מבנהו מוארך ואופקי, בנוי מחומרים מודרניים המשלבים מתכת (פלדה, אלומיניום, נירוסטה), זכוכית, אבן, בטון ועץ. מחדר הייצור של היקב, דרך מדרגות עץ, עוברים במרפסת סגורה בנויה עץ, בעלת קירות זכוכית שקופה המאפשרת מבט פתוח לנוף הגלילי הדרמטי הסובב את היקב, שם מוקמו רכבי הסנדקט החדשים והמבוקשים מתוצרת פלסן סאסא.

חברת "פלסן סאסא", עוסקת בפיתוח ובייצור מערכות מיגון לכלי רכב צבאיים כולל מיגון כלי רכב משוריינים עבור הצבא האמריקאי באפגניסטן ובעיראק. למעלה מ- 20,000 כלי רכב שקיבלו קיט מיגון של פלסן ממלאים את תפקידם במשימה הקדושה של שמירה על חיי חיילי ארה"ב ונאט"ו.

יקב הרי גליל, הנחשב למוביל באזור הגליל העליון מציע בסל המוצרים 13 יינות, מהם 10 יינות זניים, חלקם צעירים וחלקם מתיישנים בחבית. יינות הדגל "יראון", "מירון", ו"אביבים", הינם יינות ממסך מורכבים ועשירים, המביאים לידי ביטוי את אזור הגידול הגלילי. ששת הכרמים של יקב הרי גליל, נטועים בגבהי הרי הגליל העליון, 700 מטר מעל פני הים. כרמי היין הינם בעלי מאפיינים טופוגרפיים ואקלימיים שונים, פסיפס מגוון זה מאפשר ליקב ליצור יינות בעלי אופי ייחודי, משילובים שונים של כרמים וזני ענבים.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן