Skip to content

מיגל אטיאס וזגאיה דמסו אלופי ישראל ב-15 ק"מ

האתלט שזכה באליפות ל-10 ק"מ השלים תואר נוסף ב-15, ואילו בין הנשים האלופה מאשתקד חזרה להתחרות ולנצח בתחרות הרשמית הראשונה שלה השנה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

מאות רצים התייצבו (שישי) על קו הזינוק של מירוץ מודיעין המהווה את אליפות ישראל במרוצי כביש ל-15 ק"מ. בסיום היה זה זגאיה דמסו מהפועל עפולה/אתלטי אורן השרון שחצה ראשון את קו הגמר בתוצאה 52:46 דק'. האתלט בן ה-21 רשם לעצמו תואר לאומי שני בקריירה ושני ברציפות, אחרי שרק לפני שבוע וחצי זכה בתואר ל-10 ק"מ. גם הפעם, כמו באשדוד, ניצחונו של זגאיה היה ברור ולא הוטל בספק כבר מהקילומטרים הראשונים לריצה.

אנדלקאו גזהיי מאתלטי השרון סיים במקום השני בתוצאה 56:03 דק' ואיציק לוי מאיילות שלישי עם 57:00 דק'. מאמנו של זגאיה, דני דסטה, סיים במקום השישי, כ-9 דק' אחרי חניכו.
בין הנשים הייתה זו מיגל אטיאס ממכבי ת"א שזכתה בתואר. אחרי שוויתרה על עונת 2012 לטובת הקריירה המקצועית הפרטית כאשת צבא, אטיאס ששבה לאחרונה לתחר, ראתה חשיבות גדולה בהשתתפות בתחרות שמתקיימת בחצר האחורית שלך. "אני רצה בחלק מהמסלול הזה כל יום באימונים", סיפרה אטיאס ערב המירוץ.

אחרי שזכתה אשתקד באליפות שהתקיימה לראשונה בעיר הולדתה, האתלטית שחגגה השבוע 26 עשתה זאת שוב בתוצאה 1:04:10 ש' אשר הקנתה לה את המקום ה-11 בדירוג הכללי. אחריה, בדירוג הנשים וגם בדירוג הכללי סיימה אירנה-אור קונובלוב מאיילות בתוצאה 1:05:29 ש'. שלישית סיימה רותם להב ממכבי ראשל"צ בזמן של 1:10:22 ש'.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן