Skip to content

סופית: הפריימריז בעבודה ב-29 בנובמבר

הפריימריז בעבודה נדחו ביומיים מהמועד שתוכנן, כדי שחברות המחשוב האחראיות על ביצוע הליך הבחירות הממוחשב - ואשר מפעילות גם את הבחירות לרשימת הליכוד - יוכלו לקיים הכנה מקדימה ולעמוד בלוח הזמנים באופן מקצועי ומאובטח
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

סופית: הפריימריס לרשימת מפלגת העבודה לכנסת יתקיימו ביום חמישי ה-29.11.12, יומיים אחרי המועד שתוכנן קודם. זאת, כדי שחברות המחשוב האחראיות על ביצוע הליך הבחירות הממוחשב, ואשר מפעילות גם את הבחירות לרשימת הליכוד – יוכלו לקיים הכנה מקדימה ולעמוד בלוח הזמנים באופן מקצועי ומאובטח. כך החליטה ועדת הבחירות של מפלגת העבודה.

יותר מ- 60 אלף מתפקדים יהיו בעלי זכות הצבעה בפריימריס, ואלפים לא יוכלו להשתתף משום שלא מלאה חצי שנה להצטרפותם למפלגה. הבוחרים יצביעו בכ-300 קלפיות שימוקמו בכ-60 אתרי הצבעה ברחבי הארץ. ההצבעה תהיה ממוחשבת.

(צילום: ציפי מנשה)
יש מקום לכולם? (צילום: ציפי מנשה)

ההרשמה להתמודדות בבחירות נפתחה לפני כשלושה ימים ותמשך עד יום רביעי. כל מי שזכאי לבחור בפריימריס ויגיש מועמדות כנדרש, יהיה זכאי גם להתמודד. מזכירות הלשכה של המפלגה תדון בעניינם של מי שאינם יכולים להתמודד בשל העדר תקופת האכשרה, ותחליט אם לאפשר להם להתמודד. הרשימה הסופית של המתמודדים תאושר ותפורסם באתר המפלגה ע"י ועדת הבחירות, אשר בראשה עומד חבר המפלגה תא"ל במיל' יצחקי חן, חבר מועצת העיר מודיעין מכבים רעות ופעיל במטה המתנדבים של מפלגת העבודה.

מזכ"ל המפלגה, חיליק בר, אמר ביום ב' כי רק שתי המפלגות הגדולות, העבודה והליכוד, מקיימות הליך בחירות פנימי דמוקרטי. "בשל התחזקותה של העבודה, מתמודדים רבים מזהים שיש בה מקום לוותיקים ולחדשים כאחד, וירשם הפעם מספר רב של מועמדים. לא כולם יוכלו להיבחר, אבל אנחנו מבטיחים שהבחירות יהיו חגיגה של דמוקרטיה ויתנהלו באופן שקוף ונקי, ואנו בהחלט מברכים על ריבוי המתמודדים".

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן