Skip to content

בתוך חודש יוחלט אם להעמיד לדין את ליברמן

הודעת הפרקליטות התקבלה בתשובה לעתירת התנועה לאיכות השלטון, שדרשה כי ההחלטה בנושא זה תתקבל עוד לפני הבחירות
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

ההחלטה האם להעמיד לדין את אביגדור ליברמן עתידה להתקבל בתוך כחודש ימים. כך הודיעה היום פרקליטות המדינה לבית המשפט העליון. הודעת הפרקליטות התקבלה בתשובה לעתירת התנועה לאיכות השלטון, שדרשה כי ההחלטה בנושא זה תתקבל עוד לפני הבחירות.

תיק חקירה מורכב. השר ליברמן (צילום: דן בר דוב)
תיק חקירה מורכב. השר ליברמן (צילום: דן בר דוב)

בהודעתה אומרת הפרקליטות, כי מדובר בתיק חקירה מורכב שבמסגרתו בוצעו פעולות חקירה רבות בארץ ובחו"ל, נחקרו עשרות חשודים ועדים, הוצאו עשרות צווי חיפוש ובוצעו חיפושים שבמהלכם נתפסו אלפי מסמכים.

עוד אומרת הפרקליטות, כי עם תום הליכי השימוע שהיו לליברמן נערכו בחודשים האחרונים דיונים בדרגים הבכירים ביותר בפרקליטות המדינה ובלשכת היועץ המשפטי לממשלה – ובהמשך להתייעצויות האלה "מתבצעות בימים אלה בדיקות נוספות הדרושות לשם גיבוש סופי ומושכל, בכל הנוגע לקבלת החלטה בדבר הגשת כתב אישום".

יצוין כי הפרקליטות הודיעה מספר פעמים בעבר על כך שהחלטה בתיק צפויה להינתן בזמן קרוב, אך כל המועדים הקודמים חלפו ועברו בלי שהתקבלה החלטה בנידון. לפני כחצי שנה אמר היועץ המשפטי לממשלה, כי בכפוף לשימוע של שר החוץ, הוא שוקל להגיש כתב אישום בעבירות של מרמה, הפרת אמונים, קבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות, הלבנת הון והטרדת עד, אך גם הודעה זו לא התממשה עד כה.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן