Skip to content

נתניהו שוחח הערב עם אובמה ובירך אותו על ניצחונו בבחירות

קודם לכן, בטקס הנחת אבן פינה לבית החולים אסותא באשדוד, האשים ראש הממשלה: "דווקא קולות שבאים מתוכנו מנסים לסכסך בינינו לבין ארה"ב. זה לא יעזור להם". יו"ר "העבודה", שלי יחימוביץ', נפגשה עם שגריר ארה"ב בישראל ובירכה אותו על נצחון אובמה בבחירות
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

ראש הממשלה בנימין נתניהו שוחח הערב עם נשיא ארצות הברית ברק אובמה ובירך אותו על ניצחונו בבחירות. נתניהו אמר לנשיא אובמה: ״זאת הייתה הצבעת אמון במנהיגות שלך. נמשיך בעבודה המשותפת מול האתגרים הגדולים הניצבים בפני ארצות הברית וישראל, ונקדם את השלום והביטחון באזור״.

קודם לכן, בטקס הנחת אבן פינה לבית החולים אסותא באשדוד, האשים ראש הממשלה: "דווקא קולות שבאים מתוכנו מנסים לסכסך בינינו לבין ארה"ב". נתניהו בטקס הנחת אבן הפינה באשדוד (צילום: קובי גדעון, לע"מ)

"שיתוף הפעולה הוא עמוק, רחב ויסודי". נתניהו בטקס הנחת אבן הפינה באשדוד (צילום: קובי גדעון, לע"מ)

"אחד מיסודות הביטחון שלנו הוא השותפות האמיצה בינינו לבין ארה"ב", אמר נתניהו. "אני שומע קולות בימים האחרונים, דווקא קולות שבאים מתוכנו, שמנסים לסכסך בינינו לבין ארה"ב. זה לא יעזור להם. הברית בין ישראל לארה"ב איתנה. יש לנו שותפות אסטרטגית, יש לנו שיתוף פעולה בכל התחומים, אבל בראש ובראשונה – בתחום הביטחון, שם שיתוף הפעולה הוא עמוק, רחב ויסודי.

"אני אמשיך לעבוד עם הנשיא אובמה, כדי לקדם את האינטרסים החיוניים של מדינת ישראל שנוגעים לביטחון אזרחי ישראל", הוסיף נתניהו.

יו"ר מפלגת העבודה, שלי יחימוביץ' ושגריר ארה"ב בישראל, דן שפירו, נפגשו אחה"צ בתל אביב. יחימוביץ' ברכה את השגריר שפירו על בחירתו של הנשיא ברק אובמה לכהונה שנייה, ואמרה כי אובמה הוא ידיד אמת של ישראל וכי היא משוכנעת שגם בקדנציה השנייה שלו יוסיף ויעמוד לימינה של ישראל במישור המדיני, הביטחוני והבינלאומי. יחימוביץ' הביעה את הערכתה לרפורמות הכלכליות והחברתיות שמבצע אובמה. השניים שוחחו על סוגיות כלכליות ומדיניות.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן