Skip to content

מאסר עולם לרוצח ששרף את אשתו למוות

איהאב נמר, תושב שועפט, ניסה לרצוח גם את חמשת ילדיו. אשתו הייתה בחודשי ההריון הראשונים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

בית המשפט המחוזי בירושלים גזר היום (חמישי) מאסר עולם ועוד 20 שנות מאסר על איהאב נמר, תושב שועפט, ששרף למוות את אשתו רנדה נמר (28), שהייתה בחודשי הריון ראשונים, וניסה לרצוח גם את חמשת ילדיו בשריפה אותה הצית בביתו. עבור מעשה ההצתה עצמו נגזרו עליו שמונה שנות מאסר שירוצו בחפיפה למאסר העולם. הרצח בוצע, לטענתו, כי הוא חשב שאשתו בוגדת בו.

הילדים חולצו ברגע האחרון. הדירה השרופה בשועפט (צילום: כיבוי אש, ירושלים)
הילדים חולצו ברגע האחרון. הדירה השרופה בשועפט (צילום: כיבוי אש, ירושלים)

ב-10 ביוני 2010 ביקש נמר מיכל פלסטיק גדול מעובדי מכולת הסמוכה למקום מגוריו. העובדים נתנו לו מיכל של 18 ליטר. עם המיכל הוא הלך לתחנת דלק ומילא אותו בבנזין. למחרת, ב-5:30 לפנות בוקר, הוא שפך את הבנזין בשני מוקדים בדירתו והצית. כתוצאה מן ההצתה פרצה דליקה בדירה וגרמה למותה של האישה משאיפת עשן, ולפציעתם הקשה של חמשת ילדיו. הילדים חולצו מהאש ברגע האחרון, אך סבלו מכוויות בכל חלקי גופם.

"הנאשם כבר קבור במאסר עולם. כמה אפשר לקבור אותו עוד יותר?", שאל בתמיהה עו"ד דכוואר, מטעם הסנגוריה הציבורית, בהקשר לחומרת העונש. שלושת שופטי המחוזי, צבי סגל, משה דרורי ומשה יועד הכהן, לא התרשמו ופסקו כי גזר דינו יהיה על פי העונש המנדטורי הקבוע בחוק והוא מאסר עולם. לגבי עבירת הניסיון לרצוח את ילדיו הם הודיעו: "נסתפק בעונש המרבי של 20 שנות מאסר". אלו ירוצו במצטבר למאסר ולא בחפיפה. לגבי מעשה ההצתה באו השופטים לקראת הסנגור וקבעו כי שנות המאסר יחפפו את מאסר העולם.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן