Skip to content

נמל התעופה אילת נפתח הבוקר לפעילות סדירה

הוכתרו בהצלחה מאמצי רשות שדות התעופה להכשיר את נמל התעופה אילת, שהוצף אתמול במים, לפעילות תעופתית סדירה. היום צפויים לעבור בנמל כ-4,000 נוסעים ב-43 המראות ונחיתות
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

בעקבות הכשרתו של מסלול נמל אילת לפעילות תעופתית, בעבודות שכללו את ניקויו ושטיפתו, נפתח הבוקר נמל התעופה אילת לפעילות תעופתית סדירה. במשך היום צפויים לעבור בנמל כ-4,000 נוסעים, ב-43 המראות ונחיתות של מטוסים. לקראת השעה 14:25 צפויות היום שתי נחיתות ארקיע ראשונות ובשעה 15:00 צפוייה המראה ראשונה של מטוס ארקיע.

מאמצי רשות שדות התעופה להכשיר את נמל התעופה אילת, שהוצף אתמול במים, לטיסות פנים ארציות ולטיסות בינלאומיות הוכתרו בהצלחה. העובדים שהועקו למקום, ניקזו את כל המים שכיסו את מסלול הנחיתות וההמראות, ניקו אותו ושטפו אותו ביסודיות, כדי לסלק את כל החול שנערם עליו. בשעה 9 בבוקר הסתיימו העבודות והנמל נפתח רשמית לתנועת מטוסים.

שטפונות באילת - גם לפני 30 שנה (צילום: משטרת ישראל)
שטפונות באילת - גם לפני 30 שנה (צילום: משטרת ישראל)

בעקבות כך נחתו היום לקראת השעה 14:25 שתי טיסות ראשונות של ארקיע, אחת משדה דב והשנייה מנתב"ג ולקראת השעה 16:00 שתי נחיתות של לאופר מאתונה ושל ישראייר משדה דב. בשעה 15:00 צפויה המראה ראשונה של ארקיע ואחריה ימריא מטוס של Quality Air Services לסט פטרסבורג. בסך הכל צפויים היום בנמל אילת 43 המראות ונחיתות, שיטיסו כ-4,000 נוסעים, נכנסים ויוצאים.

[related-posts]

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן