Skip to content

רנו מגאן אסטייט טורבו דיזל ב – 129,000 ש'

חברת קרסו מוטורס, יבואנית רנו, מרחיבה את היצע הדגמים של הטורבו דיזל, ותשיק בדצמבר את המגגאן אסטייט (גרסת הסטיישן) 1500 סמ"ק ומגאן דיזל האצ'בק
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

משפחת המגאן בישראל מתרחבת ומציגה עוד שני דגמים עם מנוע הדיזל החזק והחסכוני: מגאן אסטייט ומגאן האצ'בק דיזל. הדור הנוכחי של המגאן הוא כיום, הדגם המצליח ביותר של רנו עם מכירות של 235,000 יחידות שנמכרו ב- 2011ו-730,000 יחידות מאז שהוצגה ב-2008.

עיצוב המגאן משדר דינאמיות ויציבות בכל הדגמים. העיצוב המצודד שלה, הקווים הזורמים, הפרופורציות וההרמוניה מעבירים את תחושת החיוניות והזריזות ומעצימים את חווית הנהיגה של המגאן בנהיגה עירונית ובשטח פתוח.

מנוע ה-dCi 110 – המוכר מהפלואנס דיזל עבר מספר שיפורים. המנוע בנפח 1500 סמ"ק בהספק של 110 כו"ס, צריכת דלק משופרת המגיעה בחלק מהגרסאות ל-26.3 ק"מ לליטר ע"פ נתוני היצרן.

מגאן 1.6 ( צילום יח"צ )

במגאן החדשה הושם דגש רב על בידוד מרעשים ועל אקוסטיקת הפנים, כך שהאסטייט נשארת חרישית לכל אורך הנסיעה, בכל מהירות ותוואי דרך. משפחת המגאן מציגה וורסטיליות מרשימה עם המגאן אסטייט והמגאן 1.5 דיזל האצ'בק המשלימות את קולקציית המגאן ומצטרפות למגאן בנזין 1.6 ו-2.0 האצ'בק, מגאן קופה, ומגאן RS.

מרווח הפנים במשפחת מכוניות המגאן מאפשר יכולת התאמה לצרכים משתנים בכל שלב בחיים. למשפחות עם ילדים, לאורח חיים פעיל המשלב עבודה עם פנאי, לנהגים המעוניינים באחיזת כביש.

בסיס הגלגלים של האסטייט ארוך יותר מזה של האץ' ומאפשר מרווח פנימי גדול באופן משמעותי בחלק האחורי. הדלתות האחוריות הרחבות הופכות את הגישה, ההעמסה והפריקה לנוחות וקלות. נפח תא המטען של האסטייט הוא 524 ליטרים, בתצורה של 5 כסאות ועד 1,600 ליטר בקיפול המושבים האחוריים. תא המטען שלה שטוח ושפת ההטענה בו נמוכה, כך שקל להעמיס ציוד ואף להגיע בהושטת יד לכל פינה.

נושא הבטיחות ברנו עומד בראש סדרי העדיפויות. לכן, מושם דגש רב על חדשנות ופיתוחים באמצעי בטיחות. במשפחת המגאן ניתן למצוא את החידושים האחרונים מבית רנו בנושאי הבטיחות:
• Fix4Sure: טכנולוגיה המונעת שקיעה של הנוסע מתחת לחגורת הבטיחות במקרה של פגיעה חזיתית (Submarining). ה- Fix4Sureמגנה בצורה יעילה על כל הנוסעים ומפחיתה את הסיכון לפגיעה חמורה.
• סיוע בזינוק בעליה: מערכת המסייעת בעת זינוק בעליה תלולה וקיימת בגרסאות הגיר כפול המצמדים.

צריכת הדלק השתפרה, והיא עומדת על 26.3 ק"מ לליטר בחלק מן הגרסאות, ע"פ נתוני יצרן. פליטת הפחמן הדו-חמצני הופחתה ל- 90גרם לק"מ. לצד השיפור המשמעותי בתצרוכת הדלק והורדת זיהום האוויר, מציג המנוע גם שיפור משמעותי בחוויית הנהיגה עם מומנט חזק יותר: 245 ניוטון למטר מ- 1750סל"ד, להאצה ללא מאמץ.

רמת גימור Expression:

• מזגן אוויר מקורי עם בקרת אקלים דיגיטלית מפוצלת
• מערכת שמע מקורית
• ריפוד עור לגלגל ההגה עם פיקוד ושליטה על מערכת השמע
• 4 חלונות חשמל
• גג זכוכית פנורמי נפתח חשמלי, עם מנגנון הצללה
• חיישני קרבה עם התראה קולית לסיוע בחנייה
• חיישני גשם עם מנגנון הפעלה אוטומטי של המגבים
• מושב אחורי מתקפל

מחיר
מגאן דיזל החל מ – 128,900 ש'
מגאן דיזל אסטייט החל מ – 129,900 ש'

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן