Skip to content

ועדות ההתנגדות הקימו חמ"ל תגובה משותף

מדובר בחדר מבצעים משותף, שיפעל מול התגובה הישראלית החריפה שצפויה להגיע, לדעת ארגוני הטרור. הפלסטינים מדווחים על עוד פצוע קשה מתקיפת כלי טיס. בצה"ל טוענים כי לא ידוע להם על תקיפה כזו
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

ארגוני הטרור ברצועת עזה מתכוננים להמשך ההסלמה ולתגובה ישראלית שלדעתם צפויה להגיע. הזרועות הצבאיות של חמאס, ועדות ההתנגדות העממית והג'יהאד האסלמי, הקימו חדר מבצעים משותף שמטרתו: "לבחון דרכים להגיב על המתקפה הישראלית על עזה". 

דובר הזרוע הצבאית של ועדות ההתנגדות, אבו עטיא, אמר היום (ראשון) כי "מהרגע שהחלה המתקפה על עזה, הקמנו חדר מבצעים משותף". הוא הוסיף כי בין הוועדות "יש תיאום מלא בכל הנוגע לאופי ודרך התגובה על ההסלמה הישראלית." 

ילדים רצים למחסה בבית ספר בעזה (מקור: Gaza-updait)
ילדים רצים למחסה בבית ספר בעזה (מקור: Gaza-updait)

במקביל הורה ממשל החמאס לפנות חמישה בתי ספר הקרובים לגבול הרצועה עם ישראל מחשש שייפגעו מאש ישראלית. מאמש ועד היום ב-12:00 נורו יותר מ-62 רקטות ופצמ"רים לעבר ישובי עוטף עזה.

מקורות פלסטיניים ברצועת עזה דיווחו, כי כלי טיס של חיל האוויר תקף בשעות הבוקר המאוחרות חוליית מחבלים, שנעה מזרחית לעיירה בית חנון שבצפון רצועת עזה. דובר משרד הבריאות של ממשלת חמאס מסר כי כתוצאה מהתקיפה הזו נפצע אחד המחבלים באורח קשה ופונה לבית חולים מקומי. בצה"ל אמרו בתגובה, כי לא ידוע להם על תקיפה כזו שבוצעה באיזור.

[related-posts]

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן