Skip to content

נמשכים תרגילי החירום ברשות שדות התעופה

ביום שישי שחלף התקיים תרגיל חירום בטרמינל 3 בנתב"ג, מחר יתקיים תרגיל חירום בשדה דב בתל אביב ובהמשך במסופי הגבול היבשתיים ובנמל התעופה באילת. בזמן התרגילים לא יהיו בשדות התעופה המראות ונחיתות ובמסופי הגבול לא יהיה מעבר נוסעים או מטענים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

ביום שישי שחלף ביצעה רשות שדות התעופה (רש"ת) תרגיל ביטחוני רחב היקף בטרמינל 3 בנתב"ג בין השעות 8:00-12:00. במשך התרגיל לא היו המראות ונחיתות בינלאומיות, לא התאפשרה כניסת אנשים, כלי רכב, תחבורה ציבורית ועצירת רכבות באזור טרמינל 3, הושמעו קולות נפץ והורגשה תנועה ערה של כלי רכב ביטחוניים. החלק המזרחי של נמל התעופה, כולל טרמינל 1 ומסופי המטענים, פעל כרגיל.

היום נמסר מרש"ת, כי היא ממשיכה במהלכיה לשיפור הבטיחות והביטחון במתקניה, כחלק מתוכנית רב שנתית, וכי היא נערכה לסדרת תרגילי חירום, שיתקיימו בשבועות הקרובים בשדות התעופה הפנים ארציים ובמסופי הגבול. התרגילים יתבצעו בשיתוף עם גורמי ביטחון והצלה הסמוכים לכל שדה ומסוף, בהם צה"ל, מד"א, כיבוי אש, משטרה, גורמי רש"ת ואחרים.

מחר תרגיל בשדה דוב (צילום: אורי, ויקימדיה)
מחר תרגיל בשדה דוב (צילום: אורי, ויקימדיה)

במהלך התרגילים לא תתקיים פעילות בשדות התעופה לא יהיו בהם המראות ונחיתות. במסופי הגבול לא יהיה מעבר נוסעים או מטענים. על הנוסעים להתעדכן באתר האינטרנט של רש"ת ומול חברות התעופה.

מחר תרגיל בשדה דב

מחר (יום ב') יתבצע תרגיל חירום בשדה דב בתל אביב תרגיל חירום תעופתי שגרתי, משותף לרש"ת ולחיל האוויר, השדה יסגר בין השעות 17:00-20:00 ולא יתקיימו המראות ונחיתות. נוסעים מתבקשים להתעדכן מול חברות התעופה. במהלך התרגיל תהיה תנועה ערה של כלי רכב וכוחות הצלה, אמבולנסים וכבאיות.

התרגיל מתבצע במסגרת דרישות חוק הטיס הישראלי ודרישות ארגון התעופה הבינלאומי על מנת לקיים רמת בטיחות גבוהה ביותר.

תרגילים במסופי הגבול

ביום שני, 19.11.12, יתקיים תרגיל חירום במסוף טאבה; באותו יום יתקיים תרגיל גם במסוף יצחק רבין-ערבה; ביום שלישי, 20.11.12, יתקיים תרגיל חירום בנמל התעופה באילת; ביום שלישי, 18.12.12 יתקיים תרגיל חירום במסוף אלנבי; וביום שלישי, 25.12.12 יערך תרגיל חירום במסוף ניצנה.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן