Skip to content

אל"מ (מיל) שאול שחר התמנה מנהל מפעל מל"ט

היה בתע"א מנהל תוכנית מל"טים גדולים, ראש מנהלת מרכזי מודיעין ופיענוח מערכות באלתא ומנהל מפעל תממ בחטיבת מערכות טילים וחלל בחברה. בצבא היה מפקד טייסת המזל"טים של אמ"ן
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

דירקטוריון התעשייה האווירית (תע"א) בראשות דב בהרב אישר הצעת המנכ"ל יוסי וייס למנות את אל"מ (במיל.) שאול שחר למנהל מפעל מלט למטוסים ללא טייס (מל"טים). שחר מחליף את טומי סילברינג שכיהן כמנהל מפעל מלט משנת 2009.

שאול שחר (צילום: תע"א)
שאול שחר (צילום: תע"א)

אל"מ (במיל.) שאול שחר, הצטרף לשורות התע"א בשנת 2004 בתפקיד מנהל תוכנית מל"טים גדולים במפעל מל"ט, לאחר שירות של 27 שנה בצה"ל. בהמשך שימש ראש מינהלת מרכזי מודיעין ופענוח באלתא מערכות, חטיבה וחברה בת של התע"א. משנת 2007, שימש מנהל מפעל תממ בחטיבת מערכות טילים וחלל של החברה.

במסגרת שירותו הצבאי, מילא שחר בהצלחה שורה של תפקידי מפתח בכירים בתחום המודיעין החזותי באגף המודיעין בצה"ל, וביניהם: מפקד מערך החוזי והמיפוי, מפקד מרכז טכנולוגי של מערך החוזי, ומפקד טייסת המזל"טים של אמ"ן.

בעל תואר ראשון (B.Sc.) בהנדסת תעשיה וניהול, בהצטיינות ראויה לשבח, מטעם הטכניון ובעל תואר שני במנהל עסקים (MBA), בהצטיינות יתרה, מטעם אוניברסיטת בן- גוריון.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן