Skip to content

אלביט מערכות מציגה מגוון יכולות הגנה ואבטחה

כולל מערכות הגנה על גבולות. היכולות מוצגות בכנס הבינלאומי השני לביטחון המולדת, המאורגן על ידי מכון הייצוא, אשר נפתח היום. המערכות נבחנו על ידי גורמי ביטחון שונים בעולם
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

אלביט מערכות מציגה בכנס הבינלאומי השני לביטחון המולדת, המאורגן על ידי מכון הייצוא, אשר נפתח היום, מגוון רב של פתרונות הגנה ואבטחה, המתבססים על יכולותיה של החברה בתחומי השליטה והבקרה. יכולות המהווים בסיס למערכות "עיר בטוחה", הגנת סייבר, אמצעי תצפית ועקיבה לצורך הגנת גבולות וכן מערכות אימון וסימולציה לניהול אירועי חירום, המבוססות על הסימולטור הנמצא בשימוש פיקוד העורף הישראלי.

המערכות המוצגות בכנס פותחו והופעלו בהצלחה על ידי גורמי ביטחון שונים בעולם, עברו התאמה לצרכים אזרחיים ומאפשרות לחברה לספק פתרונות מקצה לקצה לכל קהל לקוחותיה. בין היכולות המתקדמות שמציגה אלביט מערכות בכנס:

מערכות שליטה ובקרה לאומיות ועירוניות

· מערך סייבר הכולל מערכי שליטה ובקרה למעקב ולמניעת התקפות סייבר על מערכות חיוניות, וכן מאמן הסייבר הייחודי מתוצרת החברה, המאפשר לגופים שונים להיערך למתקפות רשת. פתרון חדשני שמציגה אלביט מערכות במסגרת הכנס הינו ה-Fides, מערכת לניטור, התראה, אגירה וניתוח תעבורה לרשתות SCADA (תשתיות קריטיות לאומיות ותעשייתיות). מערכת ה-Fides הינה אוטונומית, וביכולתה לזהות להתריע על כל נסיון חדירה למערכת הראשית או כל התנהגות חריגה אשר עלולה לפגוע במערכת. פתרון זה משמש בהצלחה מספר לקוחות של אלביט מערכות בארץ ובעולם.

פתרון הגנה על מערכות ימיות כגון אסדות קידוח גז ונפט בים, ENGAGER "אוחז", מערכת מוסווית המאפשרת איסוף מודיעין בזמן אמת (צילום: אלביט)

· מערך Safe City הכולל מערכי שליטה ובקרה יעודיים למפקדות וחפ"קים, ניידות וכוחות החילוץ השונים כגון מגן דוד אדום ומכבי האש.

· סימולטור HLS המאפשר לכוחות החילוץ וההצלה לדמות מגוון תרחישים על מנת להיערך לניהול יעיל ומהיר של מצבי חירום שונים.

· WIT™ – פתרון מודיעיני מתקדם ומודולרי, התומך בכל שלבי עיבוד המידע המודיעיני, מקליטת המידע הראשוני ועד לדיווח מעובד לכוחות השונים. המערכת מספקת ניתוח, סינון, דיווח, פרופיילינג, חיפוש, ניתוח טקסטואלי, איתור על גבי מפה, זיהוי קשרים בין אנשים ובין מקומות/ארועים, ומעקב.

· מערכת שליטה ובקרה (שו"ב) TORC2H –D המאפשרת שיתוף נתונים קריטיים ברשת בקרב הגופים הרלוונטיים.

· IRCS – מערכת קשר מתקדמת המאפשרת שיתוף בזמן אמת של קול ומידע על גבי פלטפורמות תקשורת מגוונות, ובכללן לווין וטלפוניה סלולרית – לאורך שרשרת הפיקוד, על מנת להגביר את רמת התיאום בין הכוחות השונים.

פתרונות תצפית וזיהוי מתקדמים

· e-Gate – מעברי גבול חכמים המאפשרים סריקה אוטומטית של מסמכי זיהוי (דרכון, ויזה, e-Passport), באמצעות עמדת self-service הפעילה 24 שעות ביממה, ומבטיחה פתיחה מאובטחת של השער לגורמים המורשים בלבד.

· סריקת פנים וטביעת אצבע (face, finger recognition) באמצעות מצלמות מתקדמות ברזולוציה גבוהה במיוחד המספקות אחוזי זיהוי גבוהים.

· מערכת התצפית המתקדמת LORROS, המאפשרות תצפית רציפה וארוכת-טווח בכל שעות היממה, ביום ובלילה, להגנה היקפית של גבולות יבשתיים וימיים ולאבטחת מתקנים אסטרטגיים, בשילוב עם מערכת ניהול השו"ב המתקדמת Rotundus, המיועדת לניהול אירועי בטיחות, מצבי חירום וחילוץ והצלה.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן