Skip to content

אל על משדרגת מטוסי 767-300 בהשקעה של כ-4 מיליון דולר

בצי מטוסי 767-300 תושק מחלקת תיירים פלוס, שתתחיל לפעול ב-18 בפברואר 2013. מכירת המושבים האלה תתחיל בתחילת השבוע הבא. מושבי מחלקת העסקים ישודרגו ותשופר חזות תא הנוסעים. רענון ושידרוג המטוסים יסתיים במשך חודש יוני 2013
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

בעקבות ההצלחה של מחלקת תיירים פלוס, בצי מטוסי 747-400, בו פועלת המחלקה מיולי 2012, שהביאה להגברה ניכרת של הביקושים ושביעות הרצון של הלקוחות, החליטה הנהלת אל על להוסיף מחלקה כזו גם במטוסי 767-300, כדי לאפשר את חווית הטיסה המשודרגת לקהלים נוספים.

מטוסים אלה של אל על פועלים בעיקר בקווים לטורונטו, יוהנסבורג, בנגקוק, בייג'ינג ובומביי.

מטוס בואינג של אל על. מחלקת תיירים פלוס התגלתה כהצלחה
מטוס בואינג של אל על. מחלקת תיירים פלוס התגלתה כהצלחה

במסגרת זו תשודרג נראות המטוס, תותקן מערכת תאורה צבעונית מתקדמת ומסכי צפייה עיליים דקים להנאת כלל הנוסעים.

ריענון המטוסים האלה יכלול שיפור חזות תא הנוסעים, כולל תאי הנוחות, ריפוד מחודש של מושבים, שיפור מערכת התאורה לתאורת LED והתקנת מחלקת תיירים פלוס, אשר תתחיל לפעול במטוסים אלה ב-18 בפברואר 2013.

תיירים פלוס – הצלחה

כאמור, הרחבת מחלקת השירות החדשה תיירים פלוס גם לצי מטוסי 767-300 נעשית לאור ההצלחה והביקושים הגדולים למחלקה הזאת במטוסי 747-400 של החברה. המחלקה ממוקמת בקדמת מחלקת תיירים ומספקת חווית טיסה נוחה, מפנקת ונעימה יותר. המחלקה מציעה מושבים משופרים עם מרווח רגליים גדול יותר (91.5 ס"מ לעומת 81.3 ס"מ), וזווית הטיית מושב גב גדולה בעוד 33% ומגוון פינוקים נוסף. נוסעי המחלקה עוברים בידוק בדלפקים יעודיים.

בנוסף, כל נוסע במחלקת עסקים ובמחלקת תיירים פלוס יקבל מערכת בידור אישית – iPad חדיש ובו מגוון עשיר של סרטים, תוכניות טלוויזיה, משחקים ומוזיקה.

תנאי מכירה

תחילת מכירת המושבים במחלקת תיירים פלוס גם בששה מטוסי 767-300 תתחיל בתחילת שבוע הבא.ה-18 בנובמבר, והשירות יתחיל לפעול ב-18 בפברואר 2013. מחיר הכניסה למחלקת תיירים פלוס הוא תוספת של 80 דולר, או 160 נקודות לקטע טיסה ליעדי אירופה ו-150 דולר, או 300 נקודות לקטע טיסה ליעדים הרחוקים.

לקוחות מועדון הנוסע המתמיד של אל על במעמד טופ פלטינה, פלטינה וזהב ולקוחות שרכשו כרטיסים ברי שידרוג, יהיו זכאים למושב ללא עלות כספית נוספת בעת ההזמנה. בנוסף, נוסע נלווה ללקוח טופ פלטינום יזכה גם הוא במושב ללא עלות נוספת.

אסטרטגיית שידרוג המוצר

מנכ"ל אל על, אליעזר שקדי, אמר כי המהלך  הינו חלק מהאסטרטגיה במסגרתה  פועלת החברה כל העת לשדרג את המוצר ואת חווית הלקוח באל על: "אל על ממשיכה בתנופת ההתחדשות והשדרוג של צי המטוסים לנוחיותם והנאתם של הנוסעים. בנוסף להצטיידות במטוסי 737-900 החדשים שיגיעו לחברה במשך השנה הקרובה וישדרגו את חווית הנוסע גם ביעדים קצרי הטווח. כל אלה, יחד עם הוספת מחלקת השירות החדשה תיירים פלוס – יעניקו לנוסעי אל על חוויית טיסה חדשה".

לדבריו, הציבור בישראל מעדיף לטוס אל על. בראש ובראשונה בגלל תחושת החום והביתיות, תחושת הביטחון והידיעה שאל על תמיד תהיה לצידו. "אנו עושים הכול על מנת שבנוסף לכל אלה הציבור גם ייהנה מהמוצר הטוב ביותר, במחירים ההוגנים ביותר. נמשיך ונעשה הכל על מנת להיות הבחירה הראשונה והמועדפת לטיסות אל ישראל וממנה", הדגיש מנכ"ל אל על.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן