Skip to content

הועלה אתר אינטרנט לשעת חירום

מטה התקשוב הממשלתי העלה אתר לרשת שמספק מידע חיוני להתמודדות עם המצב בדרום. האתר מספק מידע והנחיות מפיקוד העורף והמשטרה ויש גם אתר לילדים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

במסגרת ההיערכות למצב החירום הנחה שר האוצר, יובל שטייניץ, את הממונה על תקשוב הממשלתי, כרמלה אבנר, לבנות אתר לשעת חירום שיספק מידע חיוני להתמודדות עם המצב. בהתאם לזאת העלה אגף ממשל זמין אתר אינטרנט לשעת חירום www.darom.gov.il, שכולל אינדקס קישורים ותכנים מכלל הגופים הממשלתיים שנועדו לסייע לתושבי הדרום.

באתר אפשר למצוא מידע והנחיות מפיקוד העורף והמשטרה בנוגע להכנת הבית והמשפחה למצב חירום ופעולות שיש לנקוט במצב זה. כמו כן, מופיעה באתר רשימת גופים המטפלים במצבי חירום ופרטי התקשרות עמם, כולל משרד האוצר ורשות המיסים. בנוסף, האתר מספק מענה לשאלות נפוצות הנוגעות למצב החירום.

מיוחד לילדים

מלחמה זה דבר בוכה. מתוך האתר לילדים

האתר http://kids.gov.il/stories המיועד לילדים, מכיל מידע העוסק בהתמודדות עם מצבי לחץ ומצוקה. האתר מציג מבחר שירים וסיפורים לילדים בספרים מונפשים. הספרים באתר עוסקים בהתמודדות עם אתגרי המציאות הביטחונית, החברתית והכלכלית בארץ.

מהנושאים שעולים בספרים: התמודדות עם פחד, התגברות על עצב, שימוש בדמיון ובהומור במצבים קשים, כוחה של המשפחה, חשיבותם של חברים, תקווה ותפילה ועוד. השירים והסיפורים מלווים בקריינות, אנימציה ופעילויות כתיבה ויצירה.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן