Skip to content

גראד פגע בבית בב"ש. אם ובתה שהו בממ"ד וניצלו

בעזה הותקף ג'יפ ליד בית ראש ממשלת החמאס. במספר גלי תקיפה פגע צה"ל בעשרות מחסני נשק ואתרי שיגור. לבית החולים שיפא בעזה הגיעו עשרות פצועים. מחר לא יתקיימו לימודים ביישובי הדרום
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

גראד פגע הערב ישירות בבית בבאר שבע. הדירה ניזוקה קשות, אך האישה ובתה, הגרות בדירה, הספיקו להיכנס לתחום המרחב המוגן בעת האזעקה ולא נפגעו פיזית. הירי היה סמוך לשעה 21:15.  צוותי מד"א פינו אותם לטיפול בנפגעי חרדה בביה"ח סורוקה בבאר שבע.

שיגורים ויירוטים היום (צילום: רפי מיכאלי)
שיגורים ויירוטים היום (צילום: רפי מיכאלי)

פיקוד העורף הודיע עתה שמחר, שישי, לא יתקיימו הלימודים בעוטף עזה וביישובי הדרום. לדברי דובר צה"ל, יואב (פולי) מרדכי, השבתת הלימודים עלולה להימשך עוד מספר ימים. בימי מלחמת הלבנון השנייה פעל חיל החינוך בצה"ל בקרב אוכלוסיות התמידים ששהו במקלטים. בפיקוד העורף וצה"ל מתכוננים גם לאפשרות כזו.

הערב נפגע ג'יפ של החמאס סמוך לביתו של איסמעיל האנייה, ראש ממשלת החמאס. על פי הדיווחים מעזה, נפגע שנאי מתח גבוה ליד ביתו. בשלב זה אין מידע לגבי נפגעים בג'יפ שנפגע, וייתכן כי לא היו בו אנשים בעת הפגיעה.

צה"ל תקף בשעה האחרונה בעשרות מטרות, מחסני נשק ואתרי שיגור של החמאס. החמאס לא מדווח על מספר לוחמיו ופעיליו שנפגעו, אבל לבית החולים שיפא בעזה הגיעו עשרות פצועים החל משעות הצהריים ובמהלך הערב. 

על פי דיווחי המשטרה: ביממה האחרונה ועד שעה זו נורו 242 רקטות לעבר ישובי הדרום. אל מרחב הנגב נורו 156 רקטות, אדם אחד נפגע קשה, שניים קל ושמונה נפגעי חרדה. לעבר מרחב לכיש נורו 86 רקטות, שלושה אנשים נהרגו, אחד נפגע באורח קשה, אחד בינוני, חמישה קל ועוד אחד עשר נפגעי חרדה. כמו כן נורתה רקטה אחת לעבר מרחב השפלה ורקטה נוספת לעבר מחוז תל אביב – ללא נפגעים או נזק.

כוחות משטרה ליד אתר שנפגע מטיל בדרום (צילום: משטרת ישראל)
כוחות משטרה ליד אתר שנפגע מטיל בעיר בדרום (צילום: משטרת ישראל)

[related-posts]

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן