Skip to content

טילינו יפגעו בכל מקום כי אלוהים שם לכם גבס בלב

מכתב תעמולה של ארגוני אל קודס, כתוב בעברית קלוקלת, הגיע למייל של אשת תקשורת. אותה זה הצחיק
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

מיכל אהרוני, יועצת תקשורת, הופתעה היום (שני) לקבל במייל שלה מכתב איומים מאנשי החמאס. המכתב הקצר היה של שתי שורות בלבד: "אלוהים שם גבס בלבם של הציונים", כתבו אנשי התעמולה של החמאס והוסיפו בעברית עילגת: "הישאר גדודי אל קודס הפתעה מכוונות (נשארו להם הפתעות בשרוול, א"מ)".

נוסח המכתב של תועמלני החמאס מובא כאן כלשונו וללא תיקוני לשון ועריכה: "טילינו יפגעו בכל מקום שאתה נמצא, פחדני O … גדודי אל קודס .. אלוהים שם גבס הטרור בלבם של הציונים… אנחנו נכה ביד ברזלהישאר גדודי קודס הפתעה מכוונות". המייל של כותבי המכתב מופיע תחת הנושא: פאג'ר 5. 

מי כתב את זה? מיכל אהרוני
תגידו חברים, מי כתב את זה? מיכל אהרוני

"אם הם חשבו לגרום לי לחשוש", אומרת מיכל, "הם גרמו לי לצחוק". מיכל החליטה להגיב ושלחה לשולחי המכתב מכתב תגובה בשפה הערבית. "שלום לכם", היא כתבה בתגובתה, "שמחתי לקבל מכם מייל. בדרך כלל בבוקר יש לי בתיבה רק פרסומות של 'גרופון'. מציעים לי לקנות דברים שאני לא צריכה. היום סוף, סוף, משהו חדש. ומסעיר. איום! אבל תגידו חברים, מי מכם כתב את זה? כותבים בצורה כזאת? בעברית קלוקלת, בלי הגהה. מה זה, לעזאזל, 'גבס הטרור'?, זה לא איום, זה מצחיק. את כל אפקט ההפתעה הרסתם. לוחמה פסיכולוגית זה מאוד חשוב, אבל אתם מחלטרים. במקום להפחיד אותי צחקתי. זה לא עובד ככה".

בהמשך מכתבה הזמינה אותם מיכל לטיול בישראל ולחזות ב"מערכת הבריאות שלנו, בתל אביב בלילה, לראות את המעבדות במכון ויצמן, בטכניון ובאוניברסיטה העברית, את התיאטרונים, את התזמורות, את שבוע הספר, את הקניונים, את החקלאות, אפילו בסיס של חיל האוויר. את כל מה שהקמנו פה בפחות מ-70 שנה".

מיכל מסיימת את דבריה כשהיא מבטיחה להם כי לאחר שיטיילו בארץ, ישכילו להבין "ששום פאג'ר לא יכול להשמיד אותנו. הוא יכול להפריע, להפחיד, לקלקל את שגרת החיים, אבל לא להרוס את ישראל".

במלחמת ששת הימים הפעילו המצרים תחנת רדיו בשם: "קול הרעם מקהיר", שדרני התחנה שידרו בהתפארות מילים באותה עברית קלוקלת. "אנחנו מנצחים אותכם בכל החזיות (כך השיבוש במקור)", אמר בזמנו הקריין בתחנה. כנראה שתועמלני החמאס לא למדו דבר מהעבר.

 

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן