Skip to content

נפגעו בכירים ממערך הרקטות בג'יהאד האסלאמי

הארבעה שנפגעו נועדו למפגש עבודה סודי בבניין המשרדים בו הותקפה אתמול תחנת השידור של החמאס. פגיעה קשה בשדרת הפיקוד של הג'יהאד האסלאמי
פחות מדקהזמן קריאה: דקות
משגרי רקטות בעזה (צילום: דו"צ)
משגרי רקטות בעזה (צילום: דו"צ)

ארבעה בכירים מארגון הג'יהאד האסלאמי נפגעו הערב (שני) בסמוך ל-16:40 בתקיפה מדויקת של חיל האוויר בבניין משרדים בעזה. הארבעה נועדו לפגישה שעליה נודע למודיעין הישראלי ולשב"כ. לאחר וידוא של המיקום המדויק הותקפו המשרדים בבניין. לא ידוע בוודאות מה עלה בגורלם, אך מקורות פלסטיניים דיווחו כי אחד מהם, ראמז חארב, נהרג בתקיפה והאחרים נפצעו. הפלסטינים אמרו כי בתקיפה נפעו גם שני עיתונאים פלסטינים.

פגיעה בבכירים ממערך הרקטות של הג'יהאד האסלמי (צילום מהאוויר: דו"צ)
פגיעה בבכירים ממערך הרקטות של הג'יהאד האסלמי (צילום מהאוויר: דו"צ)

בית המשרדים הוא הבניין שבו נפגעה אתמול תחנת הטלוויזיה של "אל קודס" המזוהה עם החמאס. החיסול מהווה פגיעה קשה במערך הפיקוד של ארגוני הטרור ברצועה. בהתקפה נפגעו, ככל הידוע: באהו אל אטא, מפקד חטיבת העיר עזה בארגון וחבר במועצה הצבאית העליונה. שהוביל קו לוחמני מול ישראל במהלך המבצע והיה מעורב בירי הרקטות ואף כיוון אותו; תייסיר ג'עברי, הרוג נוסף, הוא בכיר בארגון וחבר במועצה הצבאית העליונה של הג'יהאד, אחראי על תיק המבצעים בארגון והוביל ירי נרחב נגד ישראל וכן פיקד על התעצמות הארגון ועל מערך האימונים; חליל בהטיני, מבכירי מערך ההתעצמות ומפקד הביטחון המסכל של הארגון ונטל חלק מרכזי בירי הרקטי; הרביעי הוא ראמז חארב, שמשמש כמחזיק תיק ההסברה בעיר עזה.

הרמטכ"ל מאשר תכניות בפיקוד דרום (צילום: דו"צ)
הרמטכ"ל מאשר תכניות בפיקוד דרום (צילום: דו"צ)

התקיפה הגיעה תוך כדי נאומו של חאלד משעל, איש הלשכה המדינית של החמאס בקהיר.  בנאום הוא טען כי החמאס איננו מעניין בהפסקת אש וכי ראש ממשלת ישראל, הוא זה שמבקש אותה.

98 שיגורי רקטות נרשמו היום עד עתה מרצועת עזה. רוב הרקטות יורטו על ידי כיפת ברזל או נפלו בשטחים פתוחים בלי לגרום נזק לאדם או לרכוש, למעט שלוש שהתפוצצו וגרמו לנזק אך לא לנפגעים בגוף.

כתבה מיו טיוב על הפצצת הבניין (Reppublica TV)

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן