Skip to content

תארו לכם את ג'סטין ביבר קונה קונדומים בבית מרקחת

הזמר הצעיר, שהוגשה נגדו תביעת אבהות, אינו יכול לרכוש קונדומים, או לבקש ממישהו שיעשה זאת עבורו, בלי שהדבר יתפרסם מיד בתקשורת. ואם הוא קיים יחסי מין בלתי מוגנים עם בנות גילו – יש 86 אחוזי סבירות שמישהי תהרה לו, מפני שבני גילו הכי פוריים מאת גרשון גירון פרשת האבהות, כן או לא, של ג'סטין ביבר, […]
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

הזמר הצעיר, שהוגשה נגדו תביעת אבהות, אינו יכול לרכוש קונדומים, או לבקש ממישהו שיעשה זאת עבורו, בלי שהדבר יתפרסם מיד בתקשורת. ואם הוא קיים יחסי מין בלתי מוגנים עם בנות גילו – יש 86 אחוזי סבירות שמישהי תהרה לו, מפני שבני גילו הכי פוריים

מאת גרשון גירון

פרשת האבהות, כן או לא, של ג'סטין ביבר, ממשיכה להכות גלים. הכותרות זעקו כי הצעיר הנחשק ביותר בהיסטוריה בילה אחרי אחת מהופעותיו כשלושים שניות בשירותים שמאחורי הקלעים בחברת צעירה שנבחרה מהקהל, ואחרי זמן מה התברר לה כי הרתה לכוכב הפופ. כל זאת אירע בהיות ביבר בן שש עשרה, ועל פי תביעת האבהות שהוגשה נגדו התינוק פרי הקוויקי יצא לאוויר העולם לפני כשלושה חודשים. ביבר ועורכי דינו מכחישים את הסיפור כולו.

הסיפור עצמו אינו בלתי אמין, אירועים כאלה התרחשו מאחורי הקלעים הרבה לפני הולדת אלביס ותועדו בין היתר בסרטו של אוליבר סטון על ה-Doors. העובדה שהתביעה הוגשה רק אחרי לידת התינוק מעלה במוחי חשד למארב מתוכנן.

אבל לא בזה עסקינן. כפי שמציינת כריסטינה פייג' בהפינגטון פוסט, אם יתבררו ההאשמות כנכונות, הרי שביבר לא ייחשב כמוביל טעם אלא דווקא כמובל. בארצות הברית נרשמים שיעורי הריון נעורים גבוהים בהרבה מאשר בכל מדינה מתועשת אחרת. והמסקנה חד-משמעית: "הצעירים שלנו אינם מוכנים למרבה הצער לחיי המין שהם בוחרים לנהל".

להלן נתונים אחדים שפורסמו בדו"ח שהוכן במרס 2010 לקראת דיון בוועדה לזכויות הילד של הכנסת בנושא  "חינוך מיני בבתי-ספר": "במחקרים בנושא התנהגות מינית של בני נוער נמצא כי התנסות מינית היא נורמטיבית בקרב בני נוער, אך שיעור בני הנוער המקיימים יחסי מין בישראל נמוך ביחס למדינות מערביות אחרות. אף שבנות נוטות להתחיל לקיים יחסי מין בגיל מאוחר יותר, הפערים בין בנים לבנות בנושא זה הולכים ומצטמצמים, ועד כיתה י"ב כ 45%- מן הבנים ו 30%- מן הבנות קיימו יחסי מין. בני הנוער המקיימים יחסי מין נוטים להתנהגות מינית מסתכנת;  כ 40%-מהם קיימו יחסי מין עם שלושה בני זוג או יותר,וכ 65%-קיימו יחסים עם בן זוג מזדמן. שיעור השימוש בקונדום בקרב בני נוער הולך ויורד בשנים האחרונות. בכל שנה כ 1,100 -נערות עושות הפלות באישור משרד הבריאות. אף שמחקרים מלמדים שכ 35%-מבני הנוער הפעילים מינית קיימו יחסי מין לראשונה לפני גיל 15,  לא נערכו מחקרים על מיניות בגיל צעיר במגזר הערבי ובמגזר הדתי."

מנקודת מבטו של ביבר, בן 16 מוצף הורמונים, כותבת כריסטינה פייג', הסכנה הגדולה ביותר לשלומו נובעת מהאיום האמיתי מאוד שמא יימחץ למוות בהסתערות של נערות מוטרפות מעצם שמו, ולכן הוא נוסע ממקום למקום מוקף מגן אנושי.

1 Comment

  1. מגפון עיתון ישראלי עצמאי
    22 בנובמבר 2011 @ 19:47

    […] הגבר לא תישמע ככל שהדברים נוגעים לקטין ולא תיבחן כלל בתביעת אבהות או בתביעת […]

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן