Skip to content

התעשיות הביטחוניות מתכוונות להכפיל את הייצוא

בכנס "תעופה וחלל" סיפר יעקב גולדמן מהתעשייה האווירית על תחרות גוברת עם חברות האירוספייס ואמר: "חזון התעשיות הבטחונית הוא להכפיל בתוך עשור את הייצוא הביטחוני מ-7 מיליארד דולר ב-2012 ל-15 מיליארד דולר ב-2022"
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

"תעשיות האיירוספייס הבין-לאומית מרחיבות באחרונה את פעילותן בשווקים זרים, שנחשבו עד עתה לשוקי יעד מסורתיים של התעשייה האווירית. ניכרת החרפה בהתמודדות על משאביו של הלקוח. התעשייה האווירית (תע"א) תאמץ חדשנות טכנולוגית ושיווקית כדי למנף מיטבית את יכולותיה", כך אמר יעקב גולדמן, סמנכ"ל לתפעול רכש ולוגיסטיקה בתעשייה האווירית, עם פתיחת כנס "התעופה והחלל" המתקיים היום בבנייני האומה בירושלים.

"לאחרונה", המשיך ואמר גולדמן, "ניכרת מגמה של נפילת מחסומי כניסה טכנולוגיים וכתוצאה מכך מופיעים מתחרים רבים המכרסמים בטכנולוגיות עילית. לפיכך, תפעל התעשייה האווירית להגברת שיתוף הפעולה עם תעשיות מקומיות".

לדבריו "מוצרי התעשייה האווירית נמצאים בחזית הטכנולוגיה בעולם והינם שם נרדף לאיכות, אמינות וכשירות מבצעית. בזכות יצירתיות, תעוזה, עבודה קשה, הבנה של צרכי צה"ל ולקוחות זרים בזירות השונות, וסינרגיה עם האקדמיה ותעשיות ההיי-טק האזרחיות, מתמודדת התע"א עם תמורות כלכליות. הצלחות אלו של התעשיות הביטחוניות הישראליות באות לידי ביטוי בחוסן לאומי. התעשיות מתברגות שנה אחר שנה ברשימת TOP 100 Defense Companies, ומשאירות מאחור מדינות מפותחות מאירופה ומאסיה".

יעקב גולדמן הציג את חזון התעשיות הביטחונית: להכפיל בתוך עשור את היקף הייצוא הביטחוני מ-7 מיליארד דולר ב-2012 ל-15 מיליארד דולר בשנת 2022.

בכנס נושאים דברים עובדי התע"א בתחומי התקשורת הצבאית, אתגרים ברישיון תעופתי למל"טים ושילובם במרחב האווירי, תרומת משפחת מכ"מי MMR לביטחון ישראל, שיגורי לוויינים, ברק 8 – מערכת הגנה אווירית במימד הימי ועוד.

מל"טים וטילי חץ

בכנס פועלת גם תערוכה שבמסגרתה תציג התעשייה האווירית מטוס ללא טייס (מל"ט) מסוג "הרון", טילי חץ 2 וחץ 3, המהווים חלק ממערכת ההגנה מפני טילים בליסטיים, טילי מערכת הנשק ברק, משגר של מערכת המנתר ארטילריה אוטונומית לכוחות היבשה, מכ"ם רב-משימתי מסוג MMR ועוד.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן