Skip to content

תעשיית השקרים: צה"ל הרג בעזה ילדה, שנהרגה מזמן בסוריה

פתאום יותר ברור לי למה צה"ל מרשה לעצמו לטווח את מגדל התקשורת בעזה, המאכלס "עיתונאים". אתמול הרג צה"ל בעזה מחבל בתחפושת של עיתונאי. היום, מספר אתר אנורק (anorak) הבריטי , איך, למשל, מתנהלת רשת הטלוויזיה בי.בי.סי המפיצה כתבות כזב
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

רק אתמול כתבנו על הגינויים מקיר לקיר נגד הפגיעה בעיתונאים במגדל התקשורת א-שורוק בעזה. עיתונאים או יצרני תעשיית שקרים? אתר אנורק מספר ומדגים, תחת הכותרת :"כתב בי.בי.סי בעזה מצייץ תמונה ישנה של ילדה שנהרגה בסוריה":  הכתב ג'ון דוניסון- שליח הבי.בי.סי לעזה ולגדה המערבית, מספר אנורק, שחזר ציוץ של עאזם באלושה, "עיתונאי פלסטיני ופעיל חברתי" והפיץ את תמונתה של הילדה שנהרגה כביכול מאש צה"ל בעזה. תמונה של ילדה, שנהרגה, כאמור, בסוריה.

אתר anorak חושף את ערוות בי.בי.סי

"אופס" נאמר באנורק, לאחר שדוניסון התנצל: "לא נגרם כל נזק. הסיפור הוא  שהישראלים אוהבים להרוג ילדים (היהודים משתמשים בדמם לאפיית מצות לפסח)". הטקסט הזה, מלווה במסך טלוויזיה שחור ועליו הכתובית: "בי.בי.סי. אין צידוק לשידור שקרים".

איזה אינטרס יש לכתב בי.בי.סי להפיץ ידיעה שקרית ונבזית כזו על ישראל? אמנם, נכון, לזכותה של רשת הטלוויזיה הבריטית רשומות, עוד מהעבר, "זכויות" גדולות בכל הנוגע להתייחסות לישראל- מה גם שמתברר כי הרשת עובדת, כמו עמיתתה המפורסמת סי.אן.אן , יד ביד עם החמאס.

ואולי יותר נוח להגיד שהחמאס מצליח להוליך שולל את רשתות הטלוויזיה המכובדות, שכפי שמודגם בסרטון היוטיוב הרצוף. סרטון המדגים כיצד מפיץ חמאס את שקריו, למשל על הילדה הסורית, למשל, על הפגיעה המוצלחת שלהם בכנסת, על הריגת שלושה חיילים שנסעו בג'יפ, על פגיעות ישירות בבסיסי צה"ל וכמו שניתן לראות בסרט כאן: רגע אחד אנו רואים את "הפצוע" שצילם החמאס, ולאחר דקות ספורות, כשחשבו שכל המצלמות כובו, נראה הפצוע האנוש קם על רגליו ומסתלק מהמקום במלוא כוחו.

 

ואנחנו נופלים קרבן לתעשיית שקרים זדונית זו, שהבי.בי.סי. משתף איתם פעולה, אם לא יוצר אותם : כדי לחזק את הנרטיב הפלסטיני? כדי להוציא את דיבת  ישראל וצה"ל? כבר היינו בסרט הזה. ובניגוד לטענה ש"לא נגרם כל נזק" ניתן לחזור אחורה לפרשת מוחמד א-דורה ולגלות כי אין להחזיר את הגלגל לאחור. המלה כבר נאמרה. התמונה כבר הופצה. וישראל, כרגיל, אשמה.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן