Skip to content

סוף להטיית מכרזים? הבוקר הוגשו המלצות בעניין תקנות חובת המכרזים הממשלתיים

צוות בינמשרדי מהאוצר וממשרד הביטחון ממליץ לצמצם את השימוש בספק יחיד, להרחיב את השקיפות בנושאי פטור ממכרז, ולהגביר את התחרותיות ואת שוויון ההזדמנויות בין כלל הספקים במשק  מאת מערכת מגפון הצוות המשותף למשרד האוצר ומשרד הביטחון, לבחינת תקנות חובת המכרזים, הגיש הבוקר את המלצותיו למנכ"ל משרד הביטחון, אלוף (מיל.) אודי שני ולחשבת הכללית במשרד האוצר, […]
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

צוות בינמשרדי מהאוצר וממשרד הביטחון ממליץ לצמצם את השימוש בספק יחיד, להרחיב את השקיפות בנושאי פטור ממכרז, ולהגביר את התחרותיות ואת שוויון ההזדמנויות בין כלל הספקים במשק

 מאת מערכת מגפון

הצוות המשותף למשרד האוצר ומשרד הביטחון, לבחינת תקנות חובת המכרזים, הגיש הבוקר את המלצותיו למנכ"ל משרד הביטחון, אלוף (מיל.) אודי שני ולחשבת הכללית במשרד האוצר, הגברת מיכל עבאדי בויאנג'ו.

הצוות בראשות היועצת הכלכלית למערכת הביטחון, הגברת חמדה מרק, וסגן בכיר לחשבת הכללית, יריב נחמה, המליץ בין השאר לצמצם את השימוש בספק יחיד, להרחיב את השקיפות בנושאי פטור ממכרז, ולהגביר את התחרותיות ואת שוויון ההזדמנויות בין כלל הספקים במשק.

מיכל עבאדי-בויאנג'ו, החשבת הכללית

מנכ"ל משרד הביטחון בירך על העבודה, ואמר כי זהו צעד חשוב מאוד בכיוון התייעלות כלכלית, הגדלת התחרותיות ומיזעור הצורך בשימוש בספקים יחידים.

החשבת הכללית במשרד האוצר אמרה כי "העבודה הזאת חשובה מאוד. היא נעשתה בשיתוף פעולה בין משרדי הביטחון והאוצר, ומהווה הוכחה לכך שניתן לפעול ביחד ולבנות אמון בין המשרדים. העבודה הזאת תוביל לשינוי, ייעול ושיפור שהם בבחינת צו השעה בתקופה זו".

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן