Skip to content

איילת צרפתי רוזן, מנכ"ל חטיבת החטיפים באסם, נבחרה לאשת השיווק של 2011

איגוד השיווק הישראלי בחר בצרפתי רוזן בזכות החדרת "שטוחים" וביסוס מעמדה של אסם בקטגוריית הבייגלה;  על פי נתוני Storenext  מנובמבר האחרון, אסם מחזיקה ב-46% משוק הבייגלה לעומת 17% לפני השקת שטוחים  מאת מערכת מגפון איגוד השיווק הישראלי בחר הבוקר באיילת צרפתי רוזן כאשת השיווק של השנה בזכות החדרת "שטוחים" וביסוס מעמדה של אסם בקטגוריית הבייגלה. […]
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

איגוד השיווק הישראלי בחר בצרפתי רוזן בזכות החדרת "שטוחים" וביסוס מעמדה של אסם בקטגוריית הבייגלה;  על פי נתוני Storenext  מנובמבר האחרון, אסם מחזיקה ב-46% משוק הבייגלה לעומת 17% לפני השקת שטוחים

 מאת מערכת מגפון

איגוד השיווק הישראלי בחר הבוקר באיילת צרפתי רוזן כאשת השיווק של השנה בזכות החדרת "שטוחים" וביסוס מעמדה של אסם בקטגוריית הבייגלה.

בפברואר 2011 השיקה אסם את מותג הבייגלה החדש: "שטוחים". בייגלה אסם, תפס אז 17% מהשוק, היתה לו נוכחות מוגבלת על המדף עם שלושה מוצרים בלבד, וללא השקעה בפרסום. המתחרה המוביל היה ביגל בייגל, עם למעלה מ-60% מהשוק.

איילת צרפתי רוזן, מנכ"ל חטיבת החטיפים באסם, זיהתה, עם כניסתה לתפקיד שלוש שנים קודם לכן, את פוטנציאל הצמיחה הטמון בתחום הבייגלה.

אשת השיווק של 2011: איילת צרפתי רוזן, מנכ"ל חטיפים באסם

לצורך בחינת הפוטנציאל העסקי בקטגוריה, בנתה רוזן תוכנית פעולה בחטיבת החטיפים, שהתבססה על מחקרים וסקרי שוק, שהוכיחו כי קיימת דרישה לבייגלה של אסם וכי השוק צמא לחדשנות בתחום. היעדים שהוצבו – להפוך את בייגלה אסם למספר 2 חזק, ולהכפיל את נתח השוק ל-30% בשנה.

חמישה ימים לאחר עליית הקמפיין לטלוויזיה נקנתה הסחורה כולה והמדפים התרוקנו. עשרות אלפי יחידות נמכרו מדי יום ולאחר חמישה ימים נאלצה אסם לעצור את שידור הפרסומת, לאור הביקוש למוצר שיצר מחסור בשוק.

אסם הפכה למספר 1 בקטגוריה לאחר יותר מעשור. מוצרי בייגלה אסם ובראשם "בייגלה שטוחים", הגיעו חודש לאחר ההשקה למקום ראשון ועברו את בייגל בייגל, שהוביל את השוק כולו ונשאר עם נתח שוק של 36% בלבד.  על פי נתוני Storenext  מנובמבר האחרון, אסם מחזיקה ב-46% משוק הבייגלה לעומת 17% לפני השקת שטוחים.

ועדת השיווק של האיגוד הסבירה את הבחירה: "אסם הצליחה להשיק מוצר חדש, שאומץ בהתלהבות על ידי קהל הצרכנים והצליח מעבר לציפיות ללא קניבליזציה של המוצרים הקיימים של החברה. מדובר בחדשנות, בשינוי מהותי בנתחי השוק, ובעיקר בכך ששחקן קטן יחסית בקטגוריה הפך להיות שחקן דומיננטי ומוביל שעקף את כל האחרים".

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן