Skip to content

מה קיבלנו ממבצע עמוד ענן? שקט? בולשיט

קיבלנו פסק זמן להתארגנות צבאית מחודשת שלהם ושלנו. הם יביאו טילים יותר טובים ואנחנו נביא עוד כיפות ברזל כזיקפה הלאומית החדשה. יודעים כל תושבי הדרום, מיליון וחצי, כי האיום לא הוסר, והם אינם יכולים לישון בשקט. הממ"ד חייב להיות מוכן בכל רגע נתון, והפחד המובנה רק מונצח
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

זהו, הסתיים לו המבצע הצבאי המשמעותי הראשון של ביבי. ביבי כבר לא בתול מבצעי צבא נרחבים כראש מדינה. נגמר, והוא מאושר, כי בעיקר נגמר רגע לפני שייתן את ההסברים למה הסתבך ונכשל, כי זוהי דרכו היחידה של מבצע צבאי ללא מטרה. להסתבך ולהיכשל. הוא יכול להישיר מבט ולהגיד – הצלחנו.

כן, ביבי הצליח להחזיר את כושר ההרתעה לישראל, ואני שמח להיות בין הראשונים, אולי, להודות ולפרגן. נזכור ולא נשכח כי זהו הביבי אשר התחייב בסעיף 11 לקווי היסוד של הממשלה כי יפעל לחיסול שלטון החמאס, וגם הסריט וידאו מהולל לפני בחירות 2009, באשקלון, ממש ממש ממש ברגע שנפלו טילים מעזה שם (אסור להשוות), כאילו והוא מעולם לא רקד על הדם. זהו הביבי שהתחייב בכל במה תקשורתית של אסיפות העם של הימין כי ינתץ את החמאס, יחסל את הערבושים ויוריד את השכפ"ץ. הוא יביא את הביטחון לעם ישראל, ואל תטעו, אין אף אחד אחר שיכול, רק ביבי, והוא גם כתב ספר על זה, כשעוד אז היה הראשון שידע שיהיה הראשון שידע. ואני מפרגן לו בענק, כי הוא החזיר את ההרתעה משכרון הכוח לממשלת ישראל ולעם ישראל.

הרגע המטהר הזה, נדיר ביופיו, שבו אדם מזהה את מגבלותיו, בניגוד לחשיבותו העצמית, הוא רגע נדיר ומיוחד, ואנחנו זכינו לראות את זה אתמול בשידור חי. ביבי היה האחרון לזהות את מגבלות השקרים ליכולות הבטחוניות שהוא חשב שיש לו. העם למד היטב בשמונה ימים כי ממשלת הליכוד-ימין-ביבי היא לא נושאת הבשורה הבטחונית, וזה רגע שלא יחזור לעולם. תתענגו עליו. אתם הראשונים שיודעים.

ועכשיו גם אתם יודעים, שלא רק ביבי ינצח את החמאס, ועדיף שהוא יחזיק במושכות הביטחון על פני המועמדים האחרים, כי ביבי הוא בלוף. לא חזק מול החמאס, ולא חזק בביטחון, והגה ההנהגה תמיד ולעולם עדיף שיהיה אצל מנהיגים מפוכחים שיודעים את מגבלות הכוח ולא מסוממים משכרונו. ליברמן עדיין רק טוראי אפסנאות של ארבעה חודשי שירות ויודע על ביטחון המדינה פחות משומר בקניון. גם את זה תפנימו כבר.

גופות חיילים זה לא עסק מסחרי להבטחת שלטון

שמונה ימי לחימה שהסתיימו בדיוק כפי שצפיתי אותם לפני שמונה ימים, כאן במגפון. ולא, אני לא גאון או רואה נסתרות, זה פשוט להחריד לזהות את הכישלון הזה. מי שיוצא למבצע צבאי בלי מטרות, ובמיוחד בלי מטרות שתואמות להבל דבריו ולרוח הקרב המזויפת שלו ב-20 שנות חייו הציבוריים, לא יכול להצליח. הוא לחלוטין נדון לכישלון. אי אפשר לאיים על כל העולם "תחזיקו אותי"  וברגע האמת לברוח לאחור. אי אפשר להגיד שהקו האדום-שחור המוחלט לפני נשתגע הוא טילים על תל אביב ונקבל בראש גם על תל אביב וגם על ירושלים ולא השתגענו. לא, נשארנו כשהתחלנו, מפוחדים. ולא, אני לא שמח שהפסדנו לחמאס, כי אנחנו מזמינים את המלחמה הבאה. מנגד, אני מאושר שלא נכנסנו קרקעית בלי מטרות, כי גופות חיילים זה לא עסק מסחרי להבטחת שלטון. לפחות לא בשנת 2012 ובישראל.

מה קיבלנו? שקט? בולשיט. קיבלנו פסק זמן להתארגנות צבאית מחודשת שלהם ושלנו. הם יביאו טילים יותר טובים ואנחנו נביא עוד כיפות ברזל כזיקפה הלאומית החדשה, שתנבול כמו ויאגרה מזויפת בשעתיים לחימה מול החיזבאללה. יודעים כל תושבי הדרום, מיליון וחצי, כי האיום לא הוסר, והם אינם יכולים לישון בשקט. הממ"ד חייב להיות מוכן בכל רגע נתון, והפחד המובנה רק מתקבע לעולמי עד. דחינו את הקץ לחסל את החמאס או לעשות איתו שלום. דחינו את הקץ לשקט מכל סוג שהוא, כי ביבי הוא ראש הממשלה הכי מזוייף שהיה כאן. יידעו כל תושבי הדרום שמצביעים לביברמן כי הם אשמים בכל טיל שיגיע החל מהיום. ואני רוצה להגיד "מגיע לכם", אבל לאף אחד לא מגיע. אפילו לא לשונאים אותי.

והחמאס יודע את זה היטב, כי גם שם, ובעיקר באיראן, יש מומחים ואנשים מבריקים, וגם להם ניתוחים פסיכולוגיים עמוקים על העורף הישראלי, ועל הלך הרוחות כאן, ובעיקר על נתניהו מצד אחד וליברמן מצד שני. וגם הם יודעים שביבי רק חזק בדיבורים. הנה אתמול, לראייה, הסכם הפסקת אש  (לבקשת אובמה, אל תשכחו את מסע הליקוקים שביבי חייב לאובמה).

החמאס קיבל גושפנקא חוקית ממדינת ישראל של ביברמן שהוא גוף שלטוני קביל

מסיבת העיתונאים בה הוכרז על הפסקת האש. החמאס קיבל לגיטימציה (צילום מהטלוויזיה)

החמאס ניצח. החמאס נשאר שולט בעזה, החמאס לא ספג כל פגיעה משמעותית שלא ניתן לשקם בכמה חודשי הברחות מאומצים מאיראן. ובעיקר, העם העזתי תומך בו יותר משהיה, על פי הדיווחים משם. יתרה מכך, החמאס קיבל גושפנקא חוקית ממדינת ישראל של ביברמן שהוא גוף שלטוני קביל, מוכר, מדיני וצבאי, שניתן לעשות איתו משאים ומתנים ככל שנרצה. הוא בעל הבית הקבוע בעזה, וכנראה בפלסטין כולה.

הלכה למעשה אש"פ התפוגג, הפלסטינים מצאו את רוח הקרב האמיתית שלהם, שהם מוכנים לתמוך בה על כל צרותיה. ובבחירות הבאות החמאס ינצח, כי אנחנו הצלחנו לחסל את אש"פ  ולהסדיר את שלטון החמאס. הוכחנו לפלסטינים שהחמאס חזק מול ישראל, החמאס חזק מול ביברמן.

אתמול, בהסכם שנחתם במצרים על ידי ישות מצרית שלא אומרת את השם ישראל והיא למעשה הספונסר הרשמי החדש של החמאס, החמאס ניצח, כי אתמול נולדה מדינת החמאס בפלסטין. ביברמן הקים את מדינת חמאסטן. תהיו הראשונים להכיר ולהגיד שלום.

[related-posts title="עוד בנושא עמוד ענן"]

2 Comments

  1. זיו טרנר
    26 בנובמבר 2012 @ 22:35

    הלוואי והם הבינו את הגבולות המשיחיים שלהם ולא ינסו לבדוק עוד פעם אחת מול איראן

  2. פנינה כץ
    22 בנובמבר 2012 @ 15:51

    לא רק שאיראן ראתה בשקיפות מוחלטת מיהו ביבי וחבורתו הכושלת. גם חיזבללה ראו כמה ביבי התבכיין לכל העולם ואשתו שיבואו להוציא אותו מהברוך שהוא הכניס את עצמו ואותנו ובעיקר את אנשי הדרום.
    לא צריך להיות פסיכולוג דגול לאבחן את חולשותיו הוא התנהג בדיוק כמו שאריק שרון סיפר עליו בניסיון הכושל של ביבי
    כשהוא שלח לחסל את חאלד משעל ואריק שרון על פי תיאורו :אסף את השברים והרכיב אותו מחדש.
    http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4124103,00.html
    רק שנסראללה עם עשרות אלפי הטילים המשוכללים שקיבל מאיראן רואה את ביבי ושות' ומפסיק להתרגש ממנו אחרי החזית העלובה שהפגין מול עזה. כך שהחזית האחרונה הסירה את כוח ההרתעה של ממשלת ישראל. מה שכן ברור
    שביבי וליברמן הבינו [מה שרואים משם לא רואים מכאן] את גבולותיהם העלובים לצאת למלחמה מול איראן כמה יומרה וגבהות לב הייתה בהם.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן