Skip to content

על המדף: בישום, איפור וטיפוח. חדשות ומבצעים

כריזמטי וחושני עם הבושם החדש של דיוויד בקהאם, מפתה וסקסית עם הבושם החדש של ביונסה, מפיצה ריחות יוקרתיים מבית ויקטוריה'ס סיקרט - קבלו את השביעייה השבועית של מוצרי בישום ואיפור וגם הנחות, מבצעים והמלצות
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

 

השביעייה השבועית:

מוצרי איפור וטיפוח על המדף: השביעייה השבועית
(1) בושם לגברים The Essence - דיוויד בקהאם; (2) בושם לנשים Midnight Heat - ביונסה; (3) עפרונות איפור Luxe - מאדינה מילאנו; (4) צלליות Ombre Minerale - קלרינס; (5) נר ריחני מסדרת Seduction Dark Orchid - ויקטוריה'ס סיקרט; (6) צלליות דאבל פאודר - סופט טאץ'; (7) בושם לגברים - Trussardi Uomo 1911

גברים, רוצים להרגיש כריזמטיים וחושניים? בושם חדש לגברים מבית דיוויד בקהאם – The Essence

ניחוח שנפתח עם אשכולית מעורבבת עם עלי סיגליות ולבנדר לרעננות נמרצת. ממשיך בשילוב של אננס עסיסי ותפוח עם נגיעות תבלין הל, שחושפים גבריות אורבנית. ומסתיים בטונים עשירים של טונקה וקשמיר משופרים באמצעות פאצ'ולי – לחושניות. הבקבוק והאריזה משדרים אלגנטיות. 353 ש"ח לא.ד.ט 50 מ"ל, 434 ש"ח לא.ד.ט 75 מ"ל בחנויות סופר פארם וניו פארם.

רוצות להרגיש ביונסה נואלס? בושם חדש לנשים Midnight Heat, השלישי בסדרת בשמי Heat של הזמרת

הבושם בעל ניחוח פירותי-פרחוני, מפתה וסקסי, נוצר בשיתוף עם הבשם (יוצר הבשמים) אוליבייה ג'ילוטה מבית ג'יוודאן (Givaudan). לבושם ניחוח סחלב אקזוטי סגול, טוליפ שחור, אמבר, פאצ'ולי וסנדלווד. בקבוק הזכוכית קלאסי: מפוסל בצורת אשה, באפקט מעושן עם צבע מתחלף מסגול עמוק ללילך. 363 ש"ח לא.ד.פ 50 מ"ל, 474 ש"ח לא.ד.פ 75 מ"ל בחנויות סופר פארם וניו פארם.

עיפרון לעיניים Luxe מבית מאדינה מילאנו

סדרת עפרונות איפור לעיניים בשישה גוונים: טורקיז, ירוק זית, כחול כהה, חציל, שחור וחום. הנוסחה החדשה מבטיחה שעות ארוכות של איפור ללא צורך תיקונים. ניתן להשתמש בעיפרון בתור אייליינר לדגש מדויק בתוך העין, או לטשטש אותו בעזרת מברשת כמו צללית למראה רך שמשתלב עם גוון העור למראה נשי וחושני במיוחד. 79 ש"ח בחנויות "מאדינה מילאנו" ברחבי הארץ.

קלרינס: צלליות Ombre Mineral

מגוון צלליות מונו בפלטת צבעים חורפית להדגשת העיניים. הצלליות מגיעות בשמונה גוונים, מהמראה הטבעי ועד למראה איפור עמוק, ובשלושה גימורים: מאט, סאטן או פנינה. ניתן למרוח אותם בנפרד או מעורבבים יחד, בהתאם  למצב הרוח ולאירוע. צבע הצלליות עמיד לאורך זמן ומרקמן קליל ואחיד, נוחות למריחה ולערבוב. ניתן להשתמש בהן כשהן יבשות, או באמצעות ספוגית לחה להשגת צבע אינטנסיבי יותר. 156 ש"ח, בחנויות סופר פארם.

נר מסדרת Victoria's Secret Seduction Dark Orchid

מוצר חדש משלים מסדרת Seduction Dark Orchid: נר לחדר השינה או לחדר האמבטיה בניחוח החדש של ויקטוריה'ס סיקרט – מפתה ויוקרתי. לנר שילוב ריחות של סחלב, קרם דה קסיס, תפוז דם, שזיף, פריחת אננס, ברגמוט, יוזו, יסמין, טונקה ומוסק. 30$ בחנויות ויקטוריה'ס סיקרט בנמל התעופה בן גוריון, בחנות המקוונת ובחו"ל.

סופט טאץ': סדרת הצלליות Double Powder Dip

סופט טאץ' מציעה צלליות נוסחה חדשה עמידה במיוחד ועשירה במינרלים, ששומרת על העור העדין סביב לעיניים. לכל צללית בקולקציה החדשה שני גוונים שונים, אחד בכל צד, שניתן לשלבם על מנת ליצור גוון חדש. 140 ש"ח ברשתות סופר פארם, ניו פארם והריבוע הכחול.

מעדיפות מראה דרמטי בגווני שחור ולבן (צללית 81)? מרחו צללית שחורה על גלגל העין ולטשטש בעדינות עם האצבע כלפי מעלה ושלבו עם צללית לבנה. מעדיפות מראה טבעי? השתמשו בצללית בגווני חום ואפרסק (צללית 85) : את הגוון החום מרחי על כל העין ובאזור עצם הגבה מרחו את האפרסק. מתחשק לכן מטאלי? בחרו בגווני כסף וכחול (צללית 82). את גלגל העין אפרו בגוון הכחול ואת זווית העין הפנימית – בגוון הכסף.

בושם לגברים שמבינים עניין: 1911 Trussardi Uomo

קבוצת טרוסארדי החלה את פעילותה בשנת 1911 כעסק משפחתי קטן לייצור כפפות-עור משובחות. עד מהרה שמעו של העסק הגיע גם לבריטניה, והפריצה הגדולה היתה כאשר בית המלוכה הבריטי בחר בעסק כספק כפפות העור המלכותי. השנה חוגגת הקבוצה המילנזית 101 שנים להיווסדה, וכוללת בית אופנה שעיקרו מבוסס על מוצרי עור, אך גם מוצרים משלימים כמו בשמים, מסעדה ובית קפה, סטודיו לעיצוב וגלריה לאמנות.

הבושם לגברים מבית טרוסארדי, בעל האריזה השחורה, הושק השנה. לבושם, האהוב על-ידי סלבריטאים רבים ברחבי העולם, ניחוח חזק וקלאסי של ברגמוט, מרווה, לבנדר, אגוז מוסקט, פלפל חריף, טבק, יסמין, עור, סנדלווד ופאצ'ולי. 289 ש"ח בחנויות בארץ או בדיוטי פרי בנמל התעופה בן גוריון.

[related-posts title="רוצים לקרוא עוד?"]

מוצרי טיפוח חדשים, מבצעים, הנחות:

שבוע אחרון למבצעי נובמבר של "קלרינס" בסופר פארם

ערכת מתנה "קלרינס". צילום: דיויד מוריס
ערכת מתנה "קלרינס". צילום: דיויד מוריס

על כל קנייה של מוצרי חברת קלרינס בסכום כולל של 350 ש"ח ומעלה, תקבלו קיט עם שלושה מוצרי "קלרינס" בגודל מיוחד מתנה. המבצע במהלך חודש נובמבר ברשת סופר פארם.

סדרת הניקוי של "קלרינס". צילום: דיויד מוריס
סדרת הניקוי של "קלרינס". צילום: דיויד מוריס

מבצע נקי ב"קלרינס": שני מוצרי ניקוי של המותג ב- 200 ש"ח בלבד. מחירי המוצרים לפני המבצע: מי פנים אפרסק ומנטה – 177 ש"ח; סבון פנים מקציף עדין לעור יבש-רגיש – 167 ש"ח; סבון פנים מקציף עדין לעור שמן-מעורב – 167 ש"ח.

סדרת "טופיק מדיס" חדשה מבית קמדיס ו- 25% הנחה על כל מוצרי החברה 

סדרת "טופיק מדיק" של קמדיס. צילום: יורם רשף
סדרת "טופיק מדיק" של קמדיס. צילום: יורם רשף

חברת "קמדיס" נוסדה על ידי מטפלים ישראליים ברפואה סינית המתמחים בדרמטולוגיה, שפיתחו גישה חדשה לטיפול במחלות עור נפוצות המאופיינות על ידי עור אדמומי, מגרד, סדוק ומגורה. לאחרונה השיקה קמדיס נוסחה משודרגת של "טופיק מדיס" – סדרת תכשירים דרמטולוגיים לטיפול בעור יבש, אדמומי ומגרד עם תסמינים של  אטופיק דרמטיטיס. תסמינים אלה הם ביטוי לרגישויות שונות שמתגברות אצל רבים כתוצאה משינויי מזג האוויר ושינויי הלחות בסתיו.

בסדרה חמישה מוצרים: תחליב מרגיע, ג'ל עשיר, תחליב גוף, קרם פנים ותרחיץ נוזלי. מוצרי הסדרה החדשה מבוססים על פורמולה משודרגת של תמציות צמחים, ללא פרבנים וללא SLS. המוצרים נמכרים בבתי מרקחת, ברשת "ניו פארם" ובתי  טבע למיניהן.

חברת קמדיס יצרה במבצע הנחה של 25% על כל מוצריה במהלך חודש נובמבר. הזדרזו, נותר עוד שבוע למבצע.

סדרת יו-לקטין לטיפול בעור יבש של ד"ר פישר במבצע בחודשים נובמבר ודצמבר

סדרת יולקטין - ד"ר פישר. צילום: יח"ץ
סדרת יולקטין - ד"ר פישר. צילום: יח"ץ

סדרת יו-לקטין פותחה במעבדות המחקר של ד"ר פישר והיא סדרה מקיפה לטיפול אינטנסיבי ביובש בעור, מכף רגל ועד ראש, גם כאשר הוא נובע ממחלות פסוריאזיס וסבוריאה או משימוש בתרופות, טיפולים כימותרפיים והקרנות. במוצרי יו-לקטין מרכיבים פעילים שמשפרים את רמת הלחות בעור. הסדרה מתאימה גם כתוספת לטיפול במחלות המתבטאות ביובש עור ואדמומיות ומומלצת על-ידי רופאי העור בישראל ועל-ידי אי"ל (האגודה הישראלית לסוכרת).

במהלך חודש נובמבר ניתן לרכוש את תכשירי סדרת יולקטין ברשתות הפארם, קופות החולים ובתי המרקחת במבצע "השני ב- 10 ש"ח". בחודש דצמבר יחל מבצע 1+1 על כל תכשירי הסדרה.

קרם טיפולי לעור יבש וג'ל פילינג. צילום: יח"ץ
קרם טיפולי לעור יבש וג'ל פילינג. צילום: יח"ץ

ניסינו: קרם פורטה טיפולי לכף הרגל מסדרת "יו-לקטין" של ד"ר פישר.

מה? קרם טיפולי לעור יבש, שמכיל urea, חומצה לאקטית וחומצה סאליצילית.

איך? הקרם ריכך את עור כף הרגל ולהבדיל מקרמים אחרים, לא השאיר תחושה שמנונית. הברכיים והמרפקים נהנו מאוד משארית הקרם אחרי המריחה על כף הרגל. מריחה לאחר הרחצה לפני השינה, עם או בלי גריבת גרביים, הובילה לרגליים חלקות, לחות ונעימות למגע בבוקר. שיפור במצב היובש הורגש כבר לאחר שימוש ראשון. מחיר הקרם: 80 ש"ח ל- 90 גרם.

ועוד משהו: תכשיר משלים מאותה סדרה, לפני מריחת הקרם, הוא ג'ל פילינג לכף הרגל, שמכיל גרגרים טבעיים להסרת תאי עור מתים ומינרלים לחידוש מראה העור. אחרי שימוש בפילינג (עיסוי קל לרגל תמיד נעים ומרגיע) הקרם נספג טוב יותר. מחיר הג'ל: 60 ש"ח ל- 150 מ"ל.

 * * *

צילומים: קלרינס – דיויד מוריס; סופט טאץ' – מוטי פישביין; מאדינה מילאנו – אפרת אשל; טרוסארדי – יח"ץ חו"ל; דיוויד בקהאם – פרננדו רוסי; ד"ר פישר – יח"ץ; קמדיס – יורם רשף ; ביונסה – רוברט סמית'; ויקטוריה'ס סיקרט: יח"ץ חו"ל.

* * *

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן