Skip to content

"זה לא הזמן לטלטל את המשק", הפציר ראש הממשלה בנציגי השלטון המקומי

נתניהו נפגש עם ראשי השלטון המקומי וביקש לדחות את השביתה: "חשוב שנמשיך לנהוג באחריות כלכלית ולא לפזר כספים בלי הכרה. אם הכלכלה תקרוס בסוף האזרחים ישלמו את המחיר"
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

נתניהו נפגש עם ראשי השלטון המקומי וביקש לדחות את השביתה: "חשוב שנמשיך לנהוג באחריות כלכלית ולא לפזר כספים בלי הכרה. אם הכלכלה תקרוס בסוף האזרחים ישלמו את המחיר"

מאת צבי זינגר

"זה לא הזמן לטלטל את המשק בשביתה כללית. זאת תהיה פגיעה באזרחים על סוגיות שניתן לפתור בזמן קצר". כך אמר הערב (א') ראש הממשלה, בנימין נתניהו, לראשי מרכז השלטון המקומי – שאתם נפגש בלשכתו. ראש הממשלה ביקש מהם לדחות את השביתה כדי לא להכביד על האזרחים.

"אנחנו באותה סירה ואתם לא צריכים לשלם את המחיר של חקיקה פופוליסטית", אמר נתניהו. "אני מתנגד לחקיקה הבלתי אחראית הזאת. חשוב שנמשיך לנהוג באחריות כלכלית ולא לפזר כספים בלי הכרה. אם הכלכלה תקרוס, בסוף האזרחים ישלמו את המחיר".

בסיכום הפגישה הורה ראש הממשלה למנכ"ל משרדו, עו"ד הראל לוקר, לקיים דיונים עם ראשי מרכז השלטון המקומי, במסגרתם תיבחן האפשרות לסבסד את מחיר המים לתושבים. עוד ייבחנו בשיחות שאלת מקור מימון ההנחות בארנונה, סוגיית התשלומים ממפעל הפיס ונושאים אחרים שהעלו ראשי מרכז השלטון המקומי.

עוד סוכם על הקמת פורום בהשתתפות מנכ"לי משרד רה"מ, האוצר, הפנים והשלטון המקומי, כדי לקיים הידברות שוטפת לקידום ענייני האזרחים ברשויות המקומיות.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן