Skip to content

אתר אינטרנט חדש לעיר ללא הפסקה

האתר החדש לתל אביב-יפו עלה היום לאוויר ביוזמת משרד התיירות, עיריית תל-אביב - יפו והתאחדות המלונות תל אביב. הוא מיועד לתיירות נכנסת ויהווה פלטפורמה שיווקית לשוק הבינלאומי
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

הבוקר השיקו משרד התיירות, עיריית תל-אביב – יפו, והתאחדות המלונות תל אביב אתר אינטרנט חדש, לשיווק תל אביב בעולם. המיזם, בשיתוף התאחדות מלונאי תל אביב ונציגי הקהילה הגאה בעיר, נועד לחשוף בפני תיירים את האפשרויות התיירותיות והתרבותיות הרבות הקיימות בתל אביב.

בשלב ראשון באנגלית

האתר ששמו Visit Tel Aviv Yafo, בכתובת www.visit-tel-aviv-yafo.com , מציע מידע על האירועים התרבותיים בעיר, חיי הלילה, אטרקציות תיירותיות, מסעדות, מוזיאונים, חדשות מקומיות ועוד. בשלב הראשון יעלה האתר באנגלית, ולאחר מכן יושק גם בצרפתית, ברוסית, בגרמנית ובאיטלקית.

בניית האתר ופיתוחו הם פרי עבודה שנעשתה בחודשים שחלפו, בהתאם לתוכנית העבודה של מינהל השיווק במשרד התיירות לשנת 2012 ובמסגרת פרויקט שיווק תל אביב בשיתוף העירייה. בקידום האתר ברחבי העולם יושקעו כ-2 מיליון שקלים.

סימפוניה תל אביבית

בפעילות זו הפיקה עיריית תל אביב סרטון בשם "Tel Aviv Urban Symphony" המציג את החיים ללא הפסקה בעיר. הסרטון נמצא באתר ובכתובת: http://www.youtube.com/watch?v=VvhGbzcAG-s&feature=youtu.be

בשנה האחרונה השקיע משרד התיירות כ- 50 מיליון שקלים בשיווקה של תל אביב בעולם.

עיר מדהימה שכיף לבקר בה

"תל אביב מהווה עוגן משמעותי במוצר התיירותי בישראל ומוסיפה גיוון רב לאתרים הרבים הקיימים בארץ. כ-70% מהתיירים המגיעים לישראל מבקרים בה, והיא נחשבת על ידי רבים כאחת מערי הבילוי המובילות והאטרקטיביות ביותר בעולם. תל אביב מתחרה כיום מבחינה תיירותית עם ערים המובילות באירופה ונבחרה לאחרונה גם על ידי אתר האינטרנט של מדריך הטיולים הפופולרי "לונלי פלנט" כעיר מועדפת לבילוי", מציין שר התיירות, סטס מיסז'ניקוב.

ראש עיריית תל-אביב – יפו רון חולדאי מוסיף: "ראוי ונכון שכל תייר פוטנציאלי בעולם ידע מה אומר על תל אביב-יפו מי שמבקר אצלנו ואת מה שאנו כולנו כבר יודעים – שתל אביב – יפו היא עיר מדהימה ומפתיעה שלא רק כיף לחיות בה אלא גם לבקר בה. התיירות לעיר היא גם תיירות למדינת ישראל ולקידומה יש יתרונות ברורים כמו הגדלת מקומות התעסוקה ופריחה כלכלית ולכן חשוב מאוד לחשוף את החוויה התיירותית המיוחדת והעשירה שמעניקה תל אביב-יפו, וכך אנו עושים".

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן