Skip to content

נסגר משרד חברת איבריה בישראל

הפעילות המסחרית של החברה הספרדית עברה למשרד בריטיש איירווייס במגדלי עזריאלי. שתי החברות מוזגו, אבל הן ממשיכות לפעול כמותגים נפרדים. את שתיהן תנהל יעל קטן, המנהלת המסחרית של בריטיש איירווייס
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

במסגרת מיזוג חברות התעופה בריטיש איירווייס ואיבריה, נסגר השבוע סניף חברת איבריה בישראל והצוות המסחרי שלה בתחומי כרטוס והזמנות, מרכז טלפוני, קבוצות וקשרי לקוחות הצטרף לצוות המסחרי של בריטיש איירווייס במשרד החברה שבמגדלי עזריאלי. את המשרד המאוחד תנהל יעל קטן, המנהלת המסחרית של בריטיש איירווייס בישראל. בכך הושלם הליך מיזוג בארץ שנמשך כחצי שנה.

הודעת מיזוג ב-2009

הלוגו של החברות הממוזגות - איבריה ובריטיש איירוויס
הלוגו של החברות הממוזגות - איבריה ובריטיש איירוויס

בריטיש איירווייס, וחברת התעופה הלאומית של ספרד, איבריה הודיעו בספטמבר 2009 על מיזוג במטרה להפוך לחברה השלישית בגודלה באירופה. בהודעה נמסר, כי בריטיש תחזיק כ-55% מהחברה המאוחדת ובעלי המניות של איבריה יחזיקו בשאר המניות. מאז נמשכו הליכי המיזוג, תוך כדי הכרזות סכסוכי עבודה של טייסים ודיילים. למרות זאת, נמשכו כל הליכי המיזוג המסחרי המעשי והשבוע הם הושלמו בישראל.

מן הראוי לציין, כי שתי חברות התעופה ימשיכו לפעול כמותגים בנפרד, על אף האיחוד המסחרי ביניהן וימשיכו בהפעלת קווי תעופה סדירים בלא שינוי, בין ישראל לבריטניה ובין ישראל וספרד. בריטיש איירווייס מפעילה 21 טיסות בשבוע בין נתב"ג לבין לונדון, ואיבריה מפעילה 14 טיסות בשבוע בין נתב"ג לבין מדריד.

חיזוק המותג של שתי החברות

מבריטיש איירווייס נמסר: "המיזוג שלנו עם איבריה פותח בפנינו אפשרויות חדשות לחיזוק המותג של שתי החברות, תוך חיזוק עמדתנו בתחרות העזה בענף התעופה. כדי להגשים מטרה זו ביצענו מספר צעדים ראשוניים תוך שילוב מערכות המכירות שלנו, במספר שווקים ברחבי העולם. בימים אלה החל מערך המכירות בישראל לשרת את כל הלקוחות של שתי החברות, כדי להציע לנוסעים הישראלים את המחירים האטרקטיביים ביותר ואת אפשרויות הטיסה הנוחות ביותר, מתוך היצע הטיסות הרחב של בריטיש איירווייס ואיבריה".

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן