Skip to content

רוקדים בלי כוכבים

המופע "ורטיגו 20" יפתח הערב (רביעי) את אירועי "חשיפה בינלאומית" במחול במרכז סוזן דלל בתל-אביב. 39 יוצרים יעלו 27 מופעים – וכולם ינסו לצוד את עיניהם של מנהלי פסטיבלים בעולם, שהגיעו במיוחד כדי לגלות כשרונות חדשים בישראל
פחות מדקהזמן קריאה: דקות
מי יגלה אותם? להקת המחול הקיבוצית. צילום: אורי נבו

למעלה מ-100 אורחים מרחבי העולם, ביניהם מנהלי פסטיבלים ומרכזי מחול, כולם נציגים של סצנת המחול הבינלאומית, הגיעו השנה לצפות בעבודות של יוצרים ישראלים במסגרת אירועי חשיפה בינלאומית, שנפתחים הערב (רביעי) במרכז סוזן דלל בתל-אביב.

"חשיפה בינלאומית" היא הבמה היחידה ליצירת מחול ישראלית ועכשווית המאפשרת לאורחים מחו"ל מפגש מרוכז ומרתק עם סצנת המחול התוססת בישראל. 39 יוצרי מחול יעלו 27 מופעים שונים, וממש לא מדובר ב"רוקדים עם כוכבים", אלא להיפך. יצירות צעירות, חדשות ולפעמים גם בועטות.

תערוכת צילומים לכבודה. שינפלד. צילום: גדי דגון

המופע "ורטיגו 20" יפתח הערב את האירועים עם יצירת מחול חדשה מאת נועה ורטהיים ובשיתוף פסטיבל נאפולי, איטליה. החשיפה תסתיים ביום שני 10 בדצמבר במופע מיוחד במשכנם שלליאת דרורוניר בן גל בהאנגר "אדמה" במצפה רמון. ביום חמישי יתקיים אחה"צ של מופעים בתיאטרון "תמונע" בתל-אביב ובנוסף יוקרן שם הסרט "צעדים" הסוקר את תולדות המחול הישראלי.

בין הלהקות והיוצרים שישתתפו ב"חשיפה" גם להקת המחול הקיבוצית, תמר בורר, שרון אייל וגיא בכר, להקת המחול פרסקו, להקת קולבן דאנס, מריה קונג, עינבל פינטו ואבשלום פולק, אנסמבל בת שבע, רננה רז, יסמין גודר.

במסגרת האירועים תתקיים תערוכת צילומים – "מעוף הגוף" המתעדת 50 שנות פעילות של הרקדנית והיוצרת רינה שינפלד. אוצר התערוכה: דורון פולק. בתערוכה משתתפים 22 צלמים ויוצגו למעלה מ-120 צילומים  המבטאים את רחשי לבם של הצלמים לאמנותה של שינפלד.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן