Skip to content

תחרות הברמנים של וודקה פינלנדיה 2013

בחודש ינואר 2013 תערך תחרות הברמנים השנתית של וודקה פינלנדיה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

תחרות הברמנים השנתית של וודקה פינלנדיה תתקיים השנה בפעם ה-15, התחרות ידועה בתחום הכהילים כאחת התחרויות המקצועית והמובילות לברמנים בארץ ובעולם.

זוכה תחרות פינלנדיה ישראל לפני שנתיים (צילום: קוקו)
זוכה תחרות פינלנדיה ישראל לפני שנתיים (צילום: קוקו)

השנה נעשה תהליך המיון הראשוני בשיטה דיגיטלית, כאשר המועמדים הפוטנציאלים שלחו במהלך החודשים האחרונים את מתכוני הממזגים (קוקטיילים) שלהם על בסיס וודקה פינלנדיה לחברת מ. אקרמן (יבואנית וודקה פינלנדיה). מתכונים אלו הועברו לפאנל שופטים מכובד היושב בפינלנד. מתוך כל המתכונים שנשלחו יבחר הפאנל הפיני, תשעה פיינליסטים יתמודדו על המקום הראשון בגמר הארצי.

לדברי אסתי אקרמן, יבואנית פינלנדיה בישראל: "אנו שמחים להשתתף גם השנה בתחרות הברמנים הבינלאומית המסורתית בפינלנד. התחרות ממחישה מדי שנה עד כמה תחום המיקסולוגיה הינו תחום שהתפתח מאוד בעשור האחרון במדינות המערב, וחשוב לנו מאד לייצג את ישראל בתחום הזה ולתת ביטוי ליכולות המדהימות שיש לברמנים שלנו בתחרות עולמית שכזו".

הגמר הארצי יערך השנה בתאריך 13.01.13 במועדון הרובי בתל אביב, צוות של שופטים מוערכים מתעשיית הכוהל, הקולינריה ומובילי דעה מחיי הלילה יבחן את המתמודדים על פי קריטריונים רבים, החל מההופעה הכללית של המתחרה, דרך העבודה, האירוח, מראה הממזג (קוקטייל), אסתטיקה, קישוט, בשומת, טעם, יצירתיות וההשקעה הכללית. בסיום התחרות יוכרז הזוכה המאושר אשר יזכה בכרטיס טיסה ללפלנד הרחוקה, שם ייצג את ישראל בתחרות העולמית כנגד מתחרים מ-32 מדינות.

בשנה שעברה, בתחרות העולמית בפינלנד ניצח אדוארדו גבריאל גליסיה מרומניה, לאחר שהעפיל למקום הראשון בתחרות הוודקה קאפ עם ממזג (קוקטייל) בטעמים של קרנברי, בלוברי ופסיפלורה. נציג ישראל, גלעד ליבנת, העפיל למקום השמיני עם ממגז (קוקטייל) בניחוחות ארטישוק, גזר וג'ינג'ר.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן