Skip to content

נפתחו שני בתי קפה בטרמינל 1 ויפתח בית מאפה בטרמינל 3

שני בתי הקפה בטרמינל 1 הם של רשת קפה קפה אחד פועל באולם הציבורי והשני פועל באולם הנוסעים היוצאים. בטרמינל 3 תפתח חברת לה פרימה בית מאפה באולם מקבלי הפנים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

שני בתי קפה חדשים של רשת קפה קפה נפתחו בשבוע שעבר בטרמינל 1 בנתב"ג, לרווחת הנוסעים. בכך, מצטרפת רשת קפה קפה לרשתות בתי הקפה שפועלות בטרמינל 3: ארומה, סי אספרסו, סגפרדו, קקאו וארקפה. בטרמינל 3 נפתח בית קפה לה פרימה באולם מקבלי הפנים.

שני בתי הקפה שנפתחו בטרמינל 1 ממוקמים: האחד, באולם הציבורי הפתוח לכל הקהל, והשני, באולם הנוסעים היוצאים של טרמינל 1. תקופת ההתקשרות של רש"ת עם קפה קפה היא לחמש שנים עם אופציה של הרשות להארכה בשנים נוספות.

טרמינל1 – 900 אלף נוסעים

טרמינל 1 משמש לטיסות פנים ארציות וכן לטיסות בינלאומיות של חברות לואו קוסט וחברות תעופה שמפעילות טיסות שכר עונתיות. בשנתיים שחלפו חל גידול בתנועת הנוסעים הפנים ארצית והבינלאומית בטרמינל 1, תנועה שהסתכמה ב-2011 בכ-900 אלף נוסעים.

במסגרת התוכנית המסחרית

חברת לה פרינה היא הזוכה במכרז רש"ת לניהול והפעלת בית מאפה באולם מקבלי הפנים בטרמינל 3 בנתב"ג. בית המאפה ישתרע על שטח של כ-52 מ"ר וישלב ממכר מוצרי מאפה מסוגים שונים, כמקובל בקונדיטוריות המובילות בארץ. בכך, יצטרף לשירותי ההסעדה והמשקאות שנפתחו בחודשים שחלפו ברחבי הטרמינל הראשי של נתב"ג, בהם פאב-בית יין במתחם הדיוטי פרי ומסעדת סושי.

רש"ת החליטה לשלב בית מאפה באולם מקבלי הפנים, במסגרת התוכנית המסחרית של טרמינל 3 ובמסגרת הרחבת תמהיל ההיצע לנוסעים הנכנסים לארץ ולמקבלי פניהם. בנתב"ג, כמקובל ברוב נמלי התעופה המודרניים בעולם, קיימת התייחסות עסקית רחבת היקף גם לקהל המגיע לשטחי נמל התעופה כדי לקבל את קהל הנוסעים המגיעים מחו"ל.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן