Skip to content

Wizz Air פתחה את עידן הכרטיסים הזולים לבודפשט

בגלל התעריפים המוזלים של החל מ-52.99 אירו, הוסיפה החברה טיסה שלישית בקו לישראל בעונת החורף. בעונת שיא הקיץ מתכננת החברה להפעיל טיסות יומיות בקו. בטיסה לארץ התקיימה באוויר תצוגת אופנה של בית האופנה פראו בלאו
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

Wizz Air, חברת ה-Low cost הגדולה ביותר והזולה ביותר במרכז ומזרח אירופה, נחתה אתמול (יום ה') לראשונה בנתב"ג. בטיסה הראשונה של מבודפשט לישראל היא הטיסה 175 נוסעים. את פני הנוסעים קיבל מנכ"ל משרד התיירות נועז בר. בהמראה חזרה לבודפשט הטיסה החברה 165 נוסעים והם זכו לראות בזמן טיסתם תצוגת אופנה בשחקים של בית האופנה Frau Blau.

תצוגת אופנה בשחקים: חנוכת הטיסות של wizz air לוותה בתצוגה של מותג האופנה פראו בלאו
תצוגת אופנה בשחקים: חנוכת הטיסות של wizz air לוותה בתצוגה של מותג האופנה פראו בלאו

Wizz Air, המחליפה בצורה סדירה את חברת התעופה מאלב שקרסה, מביאה איתה, בעת חידוש הטיסות הסדירות ההונגריות לישראל, את בשורת התעריפים הנמוכים של חברת .Low Cost. מעלה בכך את רמת התחרות בקו, שעד לקריסת מאלב פעלו בו רק חברות תעופה שהציעו מחירי טיסה גבוהים. לדעת ראשי חברת Wizz Air, אופי החברה יעודד נסיעות תיירות ועסקים בין הונגריה לבין ישראל.

כדי לחגוג יוזמה זו הציגו דוגמניות מובילות בישראל תצוגת אופנה בשחקים של בית האופנה Frau Blau , עם עזרה מצד צוות האוויר ההונגרי של Wizz Air. הדוגמניות צעדו במעבר שבין שורות המושבים, שהפך מסלול תצוגה ולשמחת הנוסעים ביצעו תצוגה בשחקים בגובה של יותר מ-30 אלף רגל.

התעריפים: החל מ-52.99 אירו

מתברר, כי התעריפים הנמוכים של Wizz Air הפכו במהירות פופלריים כבר מעט לאחר ההכרזה על פתיחת הקו בחודש ספטמבר השנה. בעקבות כך החליטה הנהלת Wizz Air להוסיף טיסה שבועית אחת לעונה החורף הנוכחית ובעונת השיא בקיץ ב- 2013 להפעיל טיסות יומיות. התעריפים בחברה הם החל מ-52.99 אירו ואפשר להזמינם באתר החברה – wizzair.com.

ג'רג אבראן, מנהל השיווק ב-Wizz Air אמר: " אנו שמחים להביא היום לתל אביב את התעריפים המוזלים של Wizz Air. מאז הכרזתנו על קו מרגש זה, צרכנים בישראל ובהונגריה נהרו לאתר האינטרנט שלנו כדי להשיג את התעריפים הזולים אותם אנו מציעים בין המדינות אשר בעבור קושרו רק על ידי חברות תעופה יקרות. כדי לשרת את הדרישה הגבוהה לתעריפנו המוזלים, נפעיל טיסות יומיות בין תל אביב ובודפשט בעונת השיא בקיץ הקרוב. Wizz Air מפעילה היום יותר מ-250 קווי טיסה ב-29 מדינות ועם הוספת תל אביב כיעד מספר 83 שלנו, אנו מקווים להציע בעתיד קווים מוזלים נוספים בין ישראל ואירופה".

נועז בר ניר, מנכ"ל משרד התיירות, ציים כי גידול ענף התעופה לישראל בשנים האחרונות מראה על אמון חברות התעופה הבינלאומיות בשוק הישראלי. "כניסתם של מובילי Low Cost לארץ משפרת את התחרותיות, מביאה להוזלת מחירים ולפתיחת שוק התיירות הישראלי לקהלי יעד נוספים. הסכם השמיים הפתוחים, שייחתם בקרוב ייצר דה-רגולציה חשובה שתוסיף לתחרות ולהוזלת מחירי הנופש בארץ. Wizz Air הוא מוביל Low Cost חשוב שיתרום להגדלת היצע המושבים ממזרח וממרכז אירופה ושיוכל להרחיב את פעילותו לאחר שתהליך הדה-רגולוציה יושלם".

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן