Skip to content

עבריין מין שפיתה קטינות בצ'אט, ל-6 שנות מאסר

הגבר התחזה לנער חולה סרטן ופיתה קטינות ברשת להתפשט בפניו, נפגש עם אחת מהן וביצע בה מעשים מגונים. הוא חויב לשלם לכל אחת מהן 15 אלף שקלים כפיצוי
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

בית המשפט המחוזי מרכז,  שלח הבוקר (ראשון) את יוסף סבח, תושב יהוד בן 53 ועבריין מין מורשע, לשש שנות מאסר בכלא, וחייב אותו לשלם ל-9 קטינות בנות 16-13 שנפגעו ממעשיו 15 אלף שקלים לכל אחת. סבח, נשוי ואב לילד בן 7, פנה אליהן בשיחות בצ'אט באינטרנט, התחזה לצעיר בשם בן נאור, סיפר להן כי הוא חולה סרטן, רכש את אמונן וגרם להן לחשוף את עצמן בפניו.

במהלך הזמן פגש בנ', קטינה שאותה הצליח לפתות להיפגש אתו, ביצע בה מעשים מגונים וטווה סביבה רשת של שקרים, כדי לגרום לה להאמין כי הוא מאוהב בה וכי ינסה לפגוע בעצמו או יתאבד. מכתב האישום עולה כי "במהלך השיחות שקיימו השניים, חזר ואיים שוב ושוב כי יתאבד או יחתוך את איבר מינו, ובאחת השיחות ביים מול מצלמת האינטרנט אירוע של פגיעה עצמית באמצעות סכין באיבר מינו. בתגובה לאיומיו נטלה נ' מספריים והחדירה אותם לאיבר מינה, תוך שהיא מנסה להניעו מלפגוע בעצמו".

בשלב זה, "החל הנאשם להתכתב עם נ' כשהוא מזדהה כאמו של בן נאור, וסיפר לה כי האחרון פגע בעצמו. הנאשם פנה אל נ' בפייסבוק בזהותו האמיתית, והציע לה להכיר את אחיינו בן גילה. נ' סירבה כמה פעמים להצעה, אך נעתרה לבסוף לאחר ששוכנעה על ידי הנאשם שעשה זאת בזהותו הבדויה של בן נאור". לאחר מכן הזדהה העבריין לפני הקטינה בזהותו האמיתית וגרם לה להאמין כי הוא קרוב משפחתו של הדמות המזויפת, בן נאור שבהמשך לשיחותיו עם הקטינה, פגע בעצמו.

כתב האישום מגולל מעשים מגונים שונים שביצע העבריין בקטינה בביתו כשאשתו נעדרת וכשבנו ישן. בסופו של דבר הבינה הקטינה את מסכת הרמייה וניתקה קשר. סבח נשוי לאשה הצעירה ממנו ב-16 שנה, והוא מובטל החי על פרנסת אשתו. סבח טען להגנתו כי הצליח להתגבר על הסטייה שלו בזמן מעצרו הארוך מתחילת דצמבר 2011, ביקש את סליחת הקטינות בהן פגע, אבל טען כי אין לו יכולת כספית לפצותן.

שלושת שופטי בית המשפט המחוזי, רות לורן, צבי דותן ועירית וינברג-נוטוביץ, חשבו אחרת וקבעו כי "שיקולי הענישה הרלוונטיים במקרה דנן, שהינם גמול, הרתעה והגנה על המתלוננות הקטינות, כמו גם הוקעת מעשיו של הנאשם, הבעת הסלידה מהם והרתעת אחרים, מחייבת ענישה הולמת", ושלחו אותו לשש שנות מאסר בפועל, 12 חודשי מאסר על תנאי ועוד חצי שנת מאסר על תנאי אם יעבור שוב עבירת מין או סחיטה באיומים. עוד חייבו אותו לשלם 15 אלף שקלים פיצוי לכל קטינה שבה פגע.

.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן