Skip to content

סינדרום של מצביעי ליכוד מוכים

שמעתם? אין אחיות בבתי החולים! וזה פוגע ישירות בכם וביקיריכם. אם ביבי הביא את מדינת ישראל להיות המדינה היחידה בעולם ללא שר בריאות, הביא אותנו למקום הנמוך ביותר העולם המערבי של מיטות לאלף חולים, המספר הנמוך ביותר של רופאים ומכשור רפואי, אם ביבי הוריד ביגון שאולה את מערכת הבריאות, ואתם מצביעים לו - אז מה […]
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

עמיר פרץ? עמיר פרץ! עמיר פרץ? די, בחייאתכום, די. פסטיגל חנוכה הזה של הפוליטיקה שלנו נראה כמו הפקה בבימויו של צדי צרפתי אחרי עשר שנות ניוון תאים אפורים בכוכב נולד. כמה עוד אפשר לשמוע על עמיר פרץ שעזב שוב את מפלגת העבודה שחזרה להיות אבודה, כי הוא הנעלב המרוקאי החדש? מספיק עם ציפי כמושיעת העם הנשגבת, ולא חשוב שהיא מקצצת את לפיד שנמס לתוך סקריו. אי אפשר יותר עם הכותרות המעפנות על דרעי וישי מי מספר אחת, או נפתלי בנט, המוח היהודי החדש שיוביל את ישראל, אלוהים יודע לאן. משחק סכום אפס של טובי, תקראו.

תנו לנו מנוחה מכל ההבלים האלו, כי השבוע זה השבוע השני של שביתת האחיות! והתקשורת – תשקורת. משרד האוצר של שטייניץ וביבי כשר הבריאות שוב מבזה את ההסכמים עליו הוא חותם, גורר ומותח עד לפקיעה החוט הדק של חוסר האמון המלא שיש בין עובדי המדינה הנדרסים והחלשים אל מול פקידוני האוצר חסרי כל מצפון חברתי, שרק חושבים על התפקיד הבא האזרחי שלהם אצל הטייקון התורן.

אחות (צילמה: שרית פרקול)
איך אפשר לנהל מערכת בריאות בלי האחיות? (צילום ארכיון: שרית פרקול)

שמעתם? אין אחיות בבתי החולים! וזה פוגע ישירות בכל אחד ואחת מכם, בילדים שלכם, במשפחות שלכם, ביקרים לליבכם. אם ביבי הביא את מדינת ישראל להיות המדינה היחידה בעולם ללא שר בריאות, הביא אותנו למקום הנמוך ביותר העולם המערבי של מיטות לאלף חולים, המספר הנמוך ביותר של רופאים ומכשור רפואי לאלף אזרחים, אם ביבי הוריד ביגון שאולה את מערכת הבריאות, ואתם מצביעים לו – אז מה לעזאזל חשובות כל הכותרות על התרגיל של פרץ, שרק עשה את מעשה מופז "בית לא עוזבים"?

ביבי הוא שר הבריאות בישראל. ביבי אחראי לבריאות שלנו בארבע השנים האחרונות, ומי שקיבל בריאות טובה יותר – שיקום. שביתת אחיות שנייה, שביתת רופאים שנמשכה למעלה משנה, בו משרד האוצר התעלל בכולם, באחיות, במתמחים וברופאים, ואתם מצביעים לממשלה הזו, שוב ושוב. אז  מה באמת חשוב היום? אבו מאזן? שוב איראן? שוב E1?

מגיע לך! אתה! אשם! בחוסר! הטיפול! הרפואי! וגם אני סובל בגללך

הפגנת הרופאים (צילמה: שרית פרקול)
שלט בהפגנת התמיכה ברופאים המתמחים, 24.10.11 (צילמה: שרית פרקול)

אם אתם מתקשים בהבנה של הקשר בין הפתק בקלפי לתוצאה של מערכת הבריאות אני אסביר שוב. כל מצביע ליכוד-ביבי שיגיע למיון ולא יקבל טיפול בזמן, לא יראה רופא ואפילו לא אקמול, יחכה שעות ארוכות בסבל הלא נגמר שלו או של קרוב משפחה חולה, יחכה בלי להיות בחדר טיפולים מאחורי הווילון, ואולי אף יחזיר את נשמתו לבורא עולם על מיטת חדר המיון.

אז דבר אחד יש לי להגיד לך: מגיע לך! אתה! אשם! בחוסר! הטיפול! הרפואי! וגם אני סובל בגללך.

אתם רוצים ביטחון לישראל ורק ביבי יכול? רק טוראי ליברמן יכול לנצח ערבים? ביטחון לישראל, זה קודם כל ביטחון חברתי-חינוכי-רפואי. ביטחון לישראל זה ביטחון כלכלי בלי שיש שר אוצר שמתפאר בגניבת כספים למען המתנחלים ומבקש ממך לשלם מיסים ומעלה את מחיר הדלק והחשמל כי הוא כושל בניהול הכלכלי של המדינה.

הממשלה מחכה לאפטר-פארטי של הבחירות לקצץ 20 מיליארד שקל מתקציב המדינה עוד ב-2013, קיצוץ שהם לא רצו לעשות לפני הבחירות, והס מלדבר על הבור התקציבי שהם יצרו.

הכסף יגיע מכולנו, מהרווחה שלנו, מהחינוך של הילדים שלנו, מהבריאות שלנו, ומעוד מיסים, שלנו, הרבה מיסים. לא יגעו בתקציבים המנופחים של קצבאות הילדים, בנייה חינם לחרדים של אלפי דירות, עשרות מיליארדים למתנחלים, ביטוח לאומי, מערכת הבטחון. ביבי לא ייגע בעובדי חברת חשמל למשל.

אל תגידו שאין למי להצביע, כי יש למי להצביע, וגם אם הוא-היא רודפים אחרי ביבי למגינת ליבי,
זו עדיין רק הפוליטיקה של הבחירות, ויש אלטרנטיבה

הממשלה העבירה עכשיו חוק לאי גיוס חרדים, חוק עוקף לאזרחי המדינה, ובשפה שלהם – "חוק האצבע המשולשת", ואל תשכחו להצביע. היו הפגנות, היו הבטחות, היו ועדות, היה ליברמן שהבטיח – ויש אתכם. אתם כבר מבינים מה באמת קורה במדינה, או שאולי איזה ממ בפייסבוק יעזור להבין טוב יותר?

ורק אחרי כל זה מגיע הביטחון הביטחוני, כי בלעדיהם לא תהיה כאן מדינה בשביל הביטחון "נחסל ערבים" שאתה, מצביע הליכוד, כל כך אוהב. וגם בביטחון הזה ביבי וליברמן נכשלו. הם ההרצלים של המדינה הפלסטינית.

תצביעו למי שלא רימה, גנב, עשק והונה אתכם

נמאס לי מכל אלו שאומרים שאין למי להצביע, כל כך נמאס עד רצון עז לאלימות פיזית נגדם. אלו זמנים של בחירות וסלוגנים לכותרת של מבזקי החדשות, לא למדתם להתעלם? תצביעו למי שלא רימה, גנב, עשק והונה אתכם. למי שלא הפחיד וניתק ופילג. למי שלא משניא את חצי העם נגד החצי השני. תנו את ההזדמנות למי שלא ניסה ועדיין לא נכשל. אולי היא תצליח, אולי הוא יצליח, ויפתיע, ואז לא תגידו שאין למי להצביע, כי יש למי להצביע, וגם אם הוא-היא רודפים אחרי ביבי למגינת ליבי, זו עדיין רק הפוליטיקה של הבחירות, ויש אלטרנטיבה. ועד שלא ניסיתם, לא תדעו. לפחות תפסיקו עם המנטרה של "אין למי להצביע". גם לביבי שלכם לא היה גרם של ניסיון מדיני, צבאי, כלכלי, אזרחי, והוא עוד חי כמעט 20 שנה בארה"ב. הוא לא יותר טוב מהאין-אלטרנטיבה, הוא רע מהם, כי הוא נכשל. שלוש פעמים נכשל.

שבוע שני של שביתת האחיות, ואנחנו עסוקים בטפל של החיים, באין-אלטרנטיבה, במקום לבנות אלטרנטיבה. אם אחרי כשלון המחאה החברתית, ההפגנה הגדולה ביותר בישראל נגד הממשלה מאז קום המדינה, הממשלה עדיין מקבל שליש מאמון העם, וזה כשלונה הגדול של המחאה – היעדר האצבע המאשימה אל עבר ביבי ותודה לשמולי, נראה שכל שנותר לעסוק בו זה רק בדיחות בפייסבוק.

[related-posts title="עוד על שביתת האחיות"]

1 Comment

  1. איקי בשן
    15 בדצמבר 2012 @ 9:18

    הליכודניקים וישראל ביתנו דאגו לרפד את קהל הבוחרים שלהם כבר לפני שנים בכסף ובממון.
    לכן, עכשיו הם רגועים ובצדק.
    כל השאר, שהיו עסוקים בלפצל ולהתפצל ממשיכים בכך.
    תשכח מזה שבוחרי הליכוד וישראל ביתנו יתנו קולם למישהו אחר. הם מסודרים כלכלית לדורות.
    יצטרכו אז ישלמו לרפואה פרטית.
    זה שהתייאשת מהמחנה שלך שיתלכד לא אומר שאתה צריך לרעות בשדות זרים.
    המדינה הזאת מאז ומעולם הייתה מפוצלת ל-2.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן