Skip to content

ברק שטרוזברג סגן בכיר לממונה על השכר מסיים את תפקידו

היה אחראי על חברת חשמל, רשות השידור, נמלים, תעשיות ביטחוניות - תע"א, רפאל, תעש, תאגידים סטטוטוריים והרפורמה ברשות השידור. במהלך תפקידו קידם הסכמים קיבוציים שאיפשרו גמישות העסקה ועידוד מצוינות. קידם רפורמות, כגון מעבר רפאל לחברה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

סגן בכיר לממונה על השכר, רו"ח ברק שטרוזברג, הודיע לממונה על השכר והסכמי עבודה, עו"ד קובי אמסלם על סיום תפקידו. שטרוזברג משמש כיום כסגן בכיר האחראי על החברות: חברת חשמל, רשות השידור, נמלים והתעשיות ביטחוניות: תע"א, רפאל ותע"ש. כמו כן, אחראי שטרוזברג על תאגידים סטטוטוריים והרפורמה ברשות השידור.

גיבוש הסכם עובדי קבלן

במסגרת תפקידו, שטרוזברג לקח חלק בגיבוש הסכם עובדי הקבלן עם ההסתדרות הכללית והוביל את גיבוש מסקנות הרפורמה בשירות המדינה. במהלך תפקידו קידם הסכמים קיבוציים מודרניים המאפשרים גמישות העסקה ועידוד מצוינות. כמו כן, קידם רפורמות מבניות ביניהן: מעבר רפאל לחברה, הפרטת תע"ש, הרפורמה ברשות השידור והרפורמה במנהל מקרקעי ישראל. בנוסף, שטרוזברג שותף לגיבוש הרפורמה בחברת החשמל והטמעתה והוביל לחתימה על הסכם להסדרת חריגות השכר בחברה.

שטרוזברג, בן 40, החל את תפקידו בשנת 2007 במשרד האוצר כרכז תחום תעשיות ביטחוניות ברשות החברות ומאז הוא מכהן כ- 5 שנים כסגן בכיר לממונה על השכר. לשטרוזברג תואר שני במדיניות ציבורית במסגרת תכנית המנהלים של האוניברסיטה העברית בירושלים ושני תארים ראשונים: האחד בחשבונאות ומנהל עסקים והשני במדע המדינה. שטרוזברג בוגר קורס אלכא למנהלים בכירים במגזר הציבורי.

הובלת תהליכים מורכבים

הממונה על השכר והסכמי עבודה במשרד האוצר, עו"ד קובי אמסלם: "ברק הוא מהמוכשרים והטובים שבעובדי משרד האוצר, בעל מעלות ייחודיות בתחום ניהול מו"מ, חדשנות, הובלת תהליכים מורכבים ורבי פנים. אני משוכנע שברק יהווה נכס בכל מקום אליו יגיע ואני מאמין כי צפויה לו הצלחה גדולה".

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן