Skip to content

מופז: "ראש הממשלה שקרן"

דברים קשים והאשמות בשקרים הוחלפו היום בוועדת חוץ וביטחון ומחוצה לה, בין ח"כ שאול מופז לרוה"מ בנימין נתניהו. "מעשה נבלה" אמר מופז הנרעש. לטענתו, במהלך הדיון, נתניהו דאג שדובריו ידווחו לתקשורת, כי מופז אמר שהרמטכ"ל לא דיווח אמת בנושא תקציב הביטחון. "רוה"מ ניסה להציג מצג שווא, כאילו הצגתי את הרמטכ"ל כשקרן" מאת צבי זינגר
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

דברים קשים והאשמות בשקרים הוחלפו היום, בוועדת חוץ וביטחון ומחוצה לה, בין ח"כ שאול מופז לרוה"מ בנימין נתניהו. "מעשה נבלה," אמר מופז הנרעש. לטענתו, במהלך הדיון, נתניהו דאג שדובריו ידווחו לתקשורת, כי מופז אמר שהרמטכ"ל לא דיווח אמת בנושא תקציב הביטחון. "רוה"מ ניסה להציג מצג שווא, כאילו הצגתי את הרמטכ"ל כשקרן"

מאת צבי זינגר

נתניהו משקר בכל התחומים. מופז מגלה סוד (צילום: ציפי מנשה)

האשמות חסרות תקדים השמיע הבוקר יו"ר ועדת החוץ והביטחון, ח"כ שאול מופז, נגד ראש הממשלה: "היום נעשה מעשה חסר תקדים, מעשה נבלה, על ידי ראש הממשלה ודובריו", האשים מופז בתום דיון, שבו הופיע רוה"מ לפני ועדת החוץ והביטחון . מופז טען, כי תוך כדי דיון, הורה נתניהו לדובריו לדווח לתקשורת, כי הוא (מופז) אמר בדיון שהרמטכ"ל לא דיווח אמת בנושא תקציב הביטחון.

"ראש הממשלה עשה זאת במצח נחושה בדיון שהוקלט ותומלל", אמר מופז. "רוה"מ הוא שקרן. מה שהוא עשה, שום ראש ממשלה לא העז לעשות. ראש הממשלה משקר בנושאים כלכליים, מדיניים – ועכשיו בנושאים רגישים ביותר למדינת ישראל".

מופז המשיך: "אני רוצה להגיד לידידי, רב אלוף בני גנץ, שאותו אני מכיר הרבה שנים באופן אינטימי: המשך בדרכך, המשך לחזק את צה"ל. רוה"מ ניסה להציג מצג שווא, כאילו הצגתי את הרמטכ"ל כשקרן. לא הרמכ"ל שקרן – ראש הממשלה הוא השקרן".

דיווח מפורט על האירועים בוועדת חוץ וביטחון יינתן בהמשך היום.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן