Skip to content

נציגי הדתות בישראל התחייבו לחיי שלום וכבוד

במסגרת ביקור בוואתיקן שערכה באחרונה מועצת ראשי הדתות חתמו כל נציגי הדתות בישראל על ההצהרה הבאה: "אנו מכריזים על אמונתנו בבורא עולם הדורש מעמנו לחיות עם כל אחד ואחד בשלום וכבוד. אנו מחויבים לקיים צו זה במיוחד בארץ הקודש. אנו מצהירים על מחויבותנו לקדושת חיי בני האדם ומוקיעים כל אלימות נגד חפים מפשע, ובמיוחד כאשר הדבר […]
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

במסגרת ביקור בוואתיקן שערכה באחרונה מועצת ראשי הדתות חתמו כל נציגי הדתות בישראל על ההצהרה הבאה: "אנו מכריזים על אמונתנו בבורא עולם הדורש מעמנו לחיות עם כל אחד ואחד בשלום וכבוד. אנו מחויבים לקיים צו זה במיוחד בארץ הקודש. אנו מצהירים על מחויבותנו לקדושת חיי בני האדם ומוקיעים כל אלימות נגד חפים מפשע, ובמיוחד כאשר הדבר נעשה בשם הדת ומהווה חילול הקודש".

במשלחת השתתפו הרב הראשי לישראל הרב יונה מצגר,  רב העיר קריית אונו ,הרב ערוסי, ראש העדה הדרוזית השיח, מוופק טריף , נציגי העדה המוסלמית בארץ – האימאם מחמד כיואן , הקאדי עבדאלחכים סמארה והקאדי דאהוד זיני, הפטריארך פואד אואל, הבישוף סוהיל דואני , הקוסטוס פייר בטיסטא פיצאבאלא, הארכיבישוף אליאס שקור, בישוף בולוס מרקוצו ,בישוף פייר מלכי, בישוף ג’ול זריעי, מחמד שריף עודה ראש העדה האחמדית בישראל ויעקב סלאמה, מנהל אגף עדות במשרד הפנים.

במהלך הביקור נפגשה המועצה עם האפיפיור והקרדינל הממונה על הדיאלוג הבין דתי מטעם הוותיקאן ועם הממונה על הכנסיות במזרח התיכון, נפגשה עם הרב הראשי של רומא וביקרה בבית הכנסת הגדול ונפגשה עם האימאם המוסלמי של רומא.

במהלך הפגישה עם האפיפיור נאמו ארבעה ראשי העדות ולאחר מכן האפיפיור נשא בפני המועצה את דבריו.

המועצה הגישה לאפיפיור מתנה – פסיפס שבעת המינים.

באדיבות אתר חדשות טובות

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן