Skip to content

באר שבע: מתחם סרטים, בילויים וקניות הגדול בנגב

המתחם החדש, שיקרא ישפרו פלאנט, יבנה בהשקעה של כ-450 מיליון שקל. יבנו אותו ישפרו מקבוצת נכסים ובניין של אי.די.בי בשיתוף תיאטראות ישראל. הוא ישתרע על שטח של כ-63 אלף מ"ר ויכלול בין היתר את YES PLANET - מגה פלקס חדשני, הכולל 20 אולמות קולנוע, מתחמי אופנה, קולינריה, בילויים, קניות ויותר מ-2,500 מקומות חניה חינם
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

סגי איתן, מנכ"ל נכסים ובנין ויו"ר ישפרו ועזרא צוק, מנכ"ל ישפרו, הודיעו הבוקר על הקמתו של מיזם ענק ישפרו פלאנט – רובע הסרטים, הבילויים והקניות הגדול ביותר שנבנה אי פעם בנגב. המתחם החדש שיבנה בהשקעה של כ-450 מיליון שקל, ישתרע על שטח של כ-63 אלף מ"ר ויכלול בין היתר את YES PLANET – מגה פלקס החדשני, מתחמי אופנה, קולינריה, בילויים, קניות ויותר מ-2,500 מקומות חניה עיליים שיציעו למבקרים חניה חינם.

המתחם, שבנייתו צפויה להסתיים במחצית השנייה של שנת 2014, צפוי לשנות את מפת המסחר והבילוי בבאר שבע ובדרום הארץ כולה ולהוביל את המהפכה הצרכנית באזור הודות לממדים העצומים של שטחי המסחר המוקדשים לשופינג ולבילויים, כבר כיום, עומד צפי ההכנסות המתוכננות של היזמים על כ-72 מיליון שקל בשנה הראשונה ועד ל-75 מיליון שקל בשנה הרביעית.

אזור אטרקטיבי בבאר שבע

מתחם ישפרו פלאנט, הנבנה על עתודת הקרקע הגדולה של חברת ישפרו ימוקם באזור גיאוגרפי אטרקטיבי, הנחשב בעיני רבים כמרכז הבא של העיר ונהנה כיום מתנופת פיתוח אדירה. המתחם אשר מתוכנן לשנות את הדרך שבה קונים ומבלים תושבי הסביבה, יכלול מלבד מתחם הקולנוע המשוכלל, קניון בגודל של 18 אלף מ"ר עם מיטב המותגים מכל התחומים, ביג בוקסס- מתחם חנויות ענק, מתחם מזון הכולל מסעדות מזון מהיר לצד מסעדות יוקרה ובתי קפה. במתחם תחבורה ציבורית נגישה, שירותי ניהול הכוללים אבטחה, תחזוקה וניקיון מסביב לשעון ושטחים מניבים בגודל של כ-34 אלף מ"ר.

יצויין עוד, כי המתחם יוקם באמצעות שיטות בנייה ירוקה החוסכות אנרגיה ומשאבים רבים וזאת במטרה לשמור על איכות הסביבה. המתחם תוכנן ע"י קובי לויצקי, ממשרד ברעלי לויצקי כסיף.

הדמייה של המתחם בבאר שבע
הדמייה של המתחם בבאר שבע

מתחם Yes Planet

במתחם החדש תקים קבוצת תיאטראות ישראל מתחם Yes Planet חדשני וראשון מסוגו, שבו תשקיעה הקבוצה כ-70 מליון שקל במגה פלקס החדש, שיכלול 20 מסכים מתקדמים ואולם עם מסך ענקי, 3,400 מושבים ויהווה מתחם הקולנוע הגדול בדרום הארץ. עוד בקומפלקס, אולם IMAX (או טכנולוגיית מסך ענק אחרת) אשר יצוידו בפיתוחים שבחזית הטכנולוגיה העולמית בתחום ההקרנה והסאונד. כנהוג בבתי הקולנוע של קבוצת תיאטראות גם בפרויקט החדש המתוכנן בבאר שבע ייהנו המבקרים והצופים משילוב של נוחות, נגישות, איכות וחדשנות לחוויית צפייה כוללת.

קרוב לאוניברסיטה ולעיר הבה"דים

סגי איתן, מנכ"ל קבוצת נכסים ובניין ויו"ר ישפרו אמרה היום: אנו שמחים להכריז על הקמתו של מרכז הבילויים החווייתי ישפרו פלאנט בעיר באר שבע.ישפרו פלאנט הינו פרוייקט חזון של קבוצת נכסים ובניין IDB בהיותו מגה פרוייקט אשר יתן מענה רחב לצרכי הבילוי ותרבות הפנאי של תושבי העיר והסביבה תחת קורת גג אחת, מסביב לשעון.מיקומו של ישפרו פלאנט הינו על ציר מרכזי, בסמיכות לשכונות חדשות ומתחדשות של העיר ובקירוב לאוניברסיטה, עיר הבה"דים, מרכז התקשוב העתידי של צה"ל ופארק ההייטק שלנו – גב-ים נגב – שאנו בונים ואשר הבניין הראשון בו יתאכלס ב- 2013 .שני מגה פרוייקטים אלו ייצרו תשתית תעסוקתית ויהוו אבן שואבת לצעירים, שהם דור העתיד.קבוצת נכסים ובניין רואה בהתפתחות של העיר באר שבע בהובלתו וחזונו של ראש העיר, הזדמנות עיסקית.אנו מאמינים ששני מגה פרוייקטים שהקבוצה בונה בבאר שבע יסייעו לבאר שבע להפוך להיות המרכז של הדרום".

קניות ולייף סטייל תחת קורת גג אחת

מימין לשמאל: סגי איתן, מנכ"ל נכסים ובניין ויו"ר ישפרו, רוביק דנילוביץ, ראש עיריית באר שבע, מוקי גרידינגר, מנכ"ל קבוצת תיאטראות, רפי ביסקר, יו"ר נכסים ובניין, עזרא צוק, מנכ"ל ישפרו (צילום: סיוון פרג')
מימין לשמאל: סגי איתן, מנכ"ל נכסים ובניין ויו"ר ישפרו, רוביק דנילוביץ, ראש עיריית באר שבע, מוקי גרידינגר, מנכ"ל קבוצת תיאטראות, רפי ביסקר, יו"ר נכסים ובניין, עזרא צוק, מנכ"ל ישפרו (צילום: סיוון פרג')

עזרא צוק, מנכ"ל ישפרו אמר היום: "חברת ישפרו מחזיקה כיום 6 מרכזי קניות גדולים פתוחים בצמתים אסטרטגיים בארץ ומתחם ישפרו פלאנט הינו המרכז השביעי המצטרף למרכזים אלה. המתחם החדש מתוכנן לאגד את עולמות הבידור, הקניות והלייף סטייל תחת קורת גג אחת . באר שבע, העיר השנייה בגודלה, נמצאת במגמת צמיחה עקבית לאורך השנים האחרונות כאשר מידי שנה מצטרפים לעיר אלפי סטודנטים וזאת בנוסף לפרוייקט עיר הבה"דים שיהווה תוספת של אלפי משפחות חדשות"

מוקי גרידינגר, מנכ"ל קבוצת תיאטראות, אמר היום: "אני שמח להיות שותף לפרוייקט ישפרו פלאנט . בשנים האחרונות באר שבע הינה אחת הערים הצומחות בישראל וראשיה משקיעים משאבים רבים בפיתוח תשתיות, מרכזי צריכה נוחים ומרכזים תרבותיים וחינוכיים, ועוד לא נאמרה המילה האחרונה. אנו מאמינים שבבאר שבע ישנו פוטנציאל עצום של אוכלוסייה דינמית וצעירה ובה אלפי סטודנטים, כל אלה בוודאי יוכלו להנות ממרכז תרבותי ובידורי כ- Yes Planet". כמו כן, הוסיף גרידינגר, כי "עיר הבה"דים העתידה לקום בדרום העיר מהווה הזדמנות אדירה למתחם קולנועי מהשורה הראשונה כ-Yes Planet".

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן