Skip to content

סhסמת הקמפיין של עם שלם: "בחירה של אמיצים"

"יש לי שליחות שאני רואה אותה כהיסטורית, לייצר כאן גשר של אחדות בין חלקי ועם ישראל", אומר ח"כ אמסלם ומדגיש כי הוא שואף ל"חזרה ליהדות מתונה ומסבירת פנים מבית אבא" ול"תיקון העיוותים החברתיים הגדולים שנוצרו כאן בעטיים של גורמים פוליטיים שכבלו במשך עשרות שנים את ממשלות ישראל לרצונם"
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

בססמה "בחירה של אמיצים", יתמודד הרב חיים אמסלם, בראשות תנועת "עם שלם", לכנסת. ססמאות אחרות שילוו את הקמפיין שלו: "חרדים בצבא – זה לא בשמיים"; "יהדות מתונה – זה לא בשמיים" – ועוד.

במסיבת עיתונאים שערך היום, חשף אמסלם את הססמאות שילוו את מפלגתו בבחירות ואמר כי הוא רואה את שליחותו – כהיסטורית.

"אנחנו נמצאים בתוך חלון הזדמנויות חברתי ובמידה מסוימת חלון הזדמנויות היסטורי", אמר אמסלם. "לקמפיין שילווה אותי יש מסר אחד פשוט מאוד שאומר: בשביל לתקן ובשביל לשנות לא מספיק רק הכוח הפוליטי. מה שדרוש בעיקר הוא האומץ והרצון לעשות זאת.

"יש לי שליחות שאני רואה אותה כהיסטורית, לייצר כאן גשר של אחדות בין חלקי ומגזרי עם ישראל", אמר ח"כ אמסלם. "זאת ע״י חזרה ליהדות מתונה ומסבירת פנים מבית אבא וע״י תיקון העיוותים החברתיים הגדולים, שלצערי נוצרו כאן בעטיים של גורמים פוליטיים שכבלו במשך עשרות שנים את ממשלות ישראל לרצונם, בניגוד לדעתו של רוב ככלל ישראל".

הסוקר רפי סמית ביצע, בהזמנת מפלגת "עם שלם", סקר טלפוני שבו השתתפו 500 מקרב הציבור החרדי ו-1500 מקרב כלל הציבור. מהסקר עולה, בין השאר, כי ל-76 אחוזים מכלל הציבור דעות חיוביות כלפי הרב אמסלם, בעוד שרק ל-49 אחוזים ישנן דעות חיוביות כלפי הרב עובדיה יוסף ורק ל-39 אחוזים יש דעה חיובית כלפי אלי ישי.

תוצאות נוספות

  • 83% חושבים כי הרב אמסלם הוא אדם ישר.
  • 81% חושבים כי השקפתו הדתית פצוחה ומתונה.
  • 86% חושבים כי הרב אמסלם הוא אדם אמיץ.
  • 27% מהציבור החרדי תומכים בעמדותיו של הרב אמסלם לגבי גיוס חרדים לצה"ל.
  • 33% מהציבור החרדי תומכים בעמדותיו לגבי השתלבות החרדים בשוק העבודה.
  • 43% מהציבור החרדי-ספרדי תומכים בעמדות הרב אמסלם לגבי שילוב לימודי ליבה במוסדות החינוך של ש"ס.

בקמפיין של הרב אמסלם יהיה דגש יתר על אומץ לבו. "כדי להנהיג שינוי דרוש אומץ. מהפכות נעשות ע"י אמיצים", יודגש בקמפיין. "אומץ לבו של הרב אמסלם הוא הכוח המניע קדימה להגשמת תפיסת העולם והשינוי המיוחל".

את הקמפיין של "עם שלם" מוביל משרד הפרסום זרמון.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן