Skip to content

דירקטוריון 10 הוציא מכתבי פיטורים לעובדים

על אף אישור ועדת השרים לענייני חקיקה וההודעה על כינוס מיוחד של הכנסת ביום חמישי הקרוב, כדי לאפשר את המשך שידורי הערוץ לשנתיים נוספות, יופצו היום מכתבי הפיטורים לעובדי ערוץ 10. כך החליט הדירקטוריון שהתכנס הערב
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

מאבק הנהלת ערוץ 10 בממשלה מתחיל לשאת ריח חריף של הורדת ידיים על גבם של העובדים. בצעד התמוה של דירקטוריון החברה, המשקף בעיקר התעללות בעובדים ושימוש בהם כאמצעי לחץ על הממשלה, קיבל אמש דירקטוריון ערוץ 10 החלטה להפיץ הבוקר את מכתבי הפיטורים לעובדים. מהלך הנראה, על פניו, לא נקי ולא הוגן. יתרה מכך, מהלך העלול לפעול כבומרנג נגד הערוץ בדעת הקהל הציבורית.

העיתונאים מפגינים מול מצודת זאב בת"א (צילום: רפי מיכאלי)
העיתונאים מפגינים מול מצודת זאב בת"א (צילום: רפי מיכאלי)
הפגנת עובדי החדשות המקומיות בקרית שמונה (צילום: יורי סקבירסקי)
הפגנת עובדי החדשות המקומיות בקרית שמונה (צילום: יורי סקבירסקי)

עובדי החדשות המקומיות, שקיבלו את מכתבי הפיטורים שלהם בראשית החודש, עדיין לא קיבלו גם הם הבטחה להמשיך את עבודתם בחצי השנה הקרובה: האורכה הקצרה שתינתן להם במסגרת שינוי החקיקה.

הבוקר תתקיים כמתוכנן ההפגנה נגד הממשלה ליד מצודת זאב, שעיקרה קריאה לממשלה להציל את העיתונות הקורסת. חיים הר זהב מוועד עובדי החדשות המקומיות ניסח את מטרת ההפגנה בקריאה לעיתונאים בישראל "להסביר לנתניהו מה דעתם על מי שלוקח את הפרנסה של מאות משפחות בשם נקמנות אישית".

עובדי ערוץ 10 ימשיכו בשידור תשדירי השירות סביב מאבקם המקצועי ומהדירקטוריון נמסר על החלטה משותפת עם דירקטוריון חדשות 10, פה אחד "על פיטורי כל העובדים בערוץ 10 ובחברת חדשות 10. מכתבי הפיטורים יינתנו לעובדים מחר (יום ג׳) בבוקר על ידי המנהלים הכלליים של החברות. היה וביום חמישי תאשר הכנסת את תיקון חוק הרשות השנייה לטלוויזיה ולרדיו בדבר הארכת זיכיון ערוץ 10 בשנתיים נוספות, בהתאם להמלצות ועדת לוקר כפי שסוכם עם הערוץ, יבוטלו מכתבי הפיטורים. כל העובדים יקבלו את זכויותיהם על פי הדין".

[related-posts title="באותו נושא"]

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן