Skip to content

מעשה במרדף של השלטון אחרי איש החוק ליברמן

נכון, שזה בערך מה שאתם רוצים לשמוע, מצביעי ישראל ביתנו, מצביעי אביגדור ליברמן? העובדות לא ממש משנות לכם, העיקר תחושת הרדיפה. אז שואל אתכם, מה עשה עבורכם ליברמן מאז 1996? הצבעתם לו ותצביעו לו שוב לפי כל הסקרים, ואני שואל למה?
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

מאז שנת 1996, עם עלייתו של בנימין נתניהו הראשון לשלטון, ולידו יד ימינו הקשוחה והבוטחת של אביגדור ליברמן, התחיל מסע הרדיפה האכזרי אחרי כבוד השר המכובד ויו"ר העלייה הרוסית בישראל, שהחליף את אנטולי שרנסקי, אסיר הציון המפורסם.

הממסד הישראלי, הצבר החדש, זה של המרוקאים כמו דוד לוי שהיו אז בשלטון, במיוחד ש"ס למען הספרדים והשחורים, התחלחלו מפחד מפני העלייה המשובחת הרוסית, המשכילה מאוד, העובדת, היוצרת, שתורמת לחברה ורוצה לקבל את מעמדה בשלטון. אביגדור ליברמן סומן על ידי כוחות הממסד ומשרד הפנים כאיש המסוכן ביותר לאיים על השלטון הקיים, ומאז הוא נרדף עד חורמה. מה רוצים ממנו? עשה פרנסה טובה לעצמו, למשפחתו, כסף בחו"ל לא בארץ, ואחרי שנים ארוכות של חקירות של מביישות את הזמנים הטובים של הקג"ב, לא מצאו עליו כלום. הוא נקי, אפילו לא עומד למשפט. נרדף, בשם כל העלייה הרוסית!

מה לא אמרו על "הרוסים", יוצאי ברית המועצות? הרוסים זייפו את התעודות שלהם בשביל לבוא לישראל ולקבל מענקי עלייה ולברוח למדינה אחרת. הם רק רוצים שכר דירה, ביטוח לאומי, עבודה, משכורת, הכל בחינם, על גב אזרחי המדינה. מקבלים אישור עלייה לאיש אחד ומביאים את כל המשפחה לישראל. הם לא יודעים אפילו עברית, אז איך הם יהודים? באיזו שפה קוראים שם את התנ"ך, אם הם יודעים מה זה? הם לא חוגגים את היהדות ועסוקים בחגיגות הסילבסטר. כריסטמס הוא החג שלהם, הם גאים לחגוג אותו. הבנות שלהם זונות בשביל מנה פלאפל והולכות ברחוב כמו פרוצות כל השנה. נערים שותים וודקה כל הזמן ודוקרים ברחוב בשביל סיגריות. הפשע הרוסי השתלט על ישראל באכזריות כמו מאפיה ענקית. האשימו את העליה הרוסית באוליגרכים מוזרים שניסו לקנות את השלטון, כמו גרגורי לרנר, ארקדי גיידמאק וליאוניד נבזלין. עוד אמרו על האחרון שהוא רוצח, כל כך ניסו להשחיר אותו, כי הוא השקיע בעיתון של השמאל. ומי הפיץ את כל אלו, ועוד שמועות רבות אחרות? הם, השלטון הקיים, הצבר והפרענקים. הם מפחדים מתרבות רוסית!

* * * 

נכון, שזה בערך, אולי קרוב מספיק, למה שאתם רוצים לשמוע, מצביעי ישראל ביתנו, המצביעים של אביגדור ליברמן? העובדות לא ממש משנות לכם, העיקר תחושת הרדיפה, ואתם אמורים להיות עוד מהמשכילים שיש בארץ הזו, באוכלוסיה סגורה אחת.

אביגדור ליברמן (צילם: דן בר-דוב)
הבטיח נאש קונטרול. אביגדור ליברמן (צילם: דן בר-דוב)

אז אני רוצה לשאול אתכם, מה עשה ליברמן מאז שנת 1996 עבור כל אחד ואחת מכם, שבאתם מארצות ברית המועצות? הצבעתם לו ותצביעו לו שוב לפי כל הסקרים, ואני שואל למה? למה? למה ליברמן? הבטיח לכם נאש קונטרול במקום ש"ס קונטרול וישב בממשלה האחרונה ארבע שנים עם ש"ס, שאחראית על משרד הפנים, משרד הדתות ומשרד השיכון והבינוי. ש"ס הצליחה לבנות עשרות אלפי דירות מסובסדות על חשבון המדינה בעשרות שכונות קיימות וחדשות לחלוטין עבור החרדים, המצביעים שלה. ש"ס הגדילה את התשלומים עבור הביטוח הלאומי לחרדים, המצביעים שלה. ש"ס מנעה גיוס לבחורי הישיבות, המצביעים שלה. ש"ס לא מאפשרת תחבורה ציבורית בשבת, כי המצביעים שלה לא רוצים. ש"ס הצליחה לבלום כל ניסיון שמעולם לא היה לנישואים אזרחיים וגירושין אזרחיים, ואתם עדיין חייבים להתחתן ולהתגרש דרך ש"ס. ש"ס מעבירה תקציבי עתק לתלמידים שלה, כמו שהמצביעים שלה רוצים.

ומה אביגדור ליברמן הצליח לעשות בשבילכם? הוא הצליח לעשות נאש קונטרול? מה קיבלתם ממנו ומהמפלגה שלו בארבע השנים באחרונות? תגידו לי מה עשה עבורכם אביגדור ליברמן? סיפר לכם שרודפים אחריו? מונעים ממנו להצליח? מפריעים לו לעשות עבורכם כי הוא נחקר במשטרה כל הזמן?

שכחתם שליברמן העביר חוקים ישנים של רוסיה הישנה, אמא רוסיה,
מתקופות אחרות, חוקים שלא לכולם מותר לדבר
ולא לכולם מותר לחשוב מה שהם רוצים

למה אתם מצביעים לאדם שלא עשה דבר, שום דבר, כל דבר, אפס מוחלט של דבר, כישלון קולוסאלי בכל הבטחה שנתן לכם, המצביעים שלו?

ליברמן הצביע בעד העלאת מיסים, העלאת מחירי החשמל והמים, העלאת הארנונה. ליברמן הצביע בעד קיצוצי תקציב עצומים בביטוח הלאומי ובפנסיה שלכם. ליברמן לא בנה אפילו דירה אחת עבורכם, עבור הזוגות הצעירים, ולא גייס בחור ישיבה אחד לצה"ל. ליברמן לא הצליח להביא מענקי לימוד לאוניברסיטה עבורכם, אז למה ליברמן?

אולי אתם בכלל מצביעים לליברמן כי הוא עשיר ויש לו חברים עשירים

אולי ליברמן שלכם הוא גאווה לכך שרוסי הגיע להיות שר החוץ של ישראל, שמתגלה כהצלחה כבירה בתחום המדיני, שאומר בסגנון רוסי ישיר ובוטה על הערבים ועל העולם האנטישמי את מה שכולם לא רוצו להגיד עד היום. אהה, נכון, ליברמן אמר שהוא ילחם בערבים. הוא ינצח את החמאס ביחד עם ביבי, ויביא ביטחון, כי ליברמן הוא איש בטחוני מהמעלה הראשונה. אז תגידו לי אתם, האם אפשר להיות פרופסור למתמטיקה באוניברסיטת מוסקבה מבלי לסיים תואר ראשון? אז איך ליברמן נתפש אצלכם כדמות בטחונית מהמעלה הראשונה, עם ידע עצום ורב כל כך, כאשר מעולם לא שירת באף גוף בטחוני והיה רק ארבעה חודשים אפסנאי בצה"ל? מהיכן לו הידע והיכולות להבטיח ביטחון? אולי אתם בכלל מצביעים לליברמן כי הוא עשיר, וכולם יודעים שלהיות עשיר זה הדבר הכי חשוב היום בתרבות הרוסית. ולא נשכח שיש לו חברים עשירים, מאוד עשירים, ברוסיה, בבלרוס.

וכבר שכחתם שליברמן העביר חוקים ישנים של רוסיה הישנה, אמא רוסיה, מתקופות אחרות, חוקים שלא לכולם מותר לדבר, ולא לכולם מותר לחשוב מה שהם רוצים. ושכחתם שליברמן הוא החבר הכי טוב של פוטין, זה שמיליוני חברים שלכם במוסקבה לא רצו שייבחר, וליברמן אמר שהבחירות שלו היו כשרות, כשכל העולם אמר שהוא זייף אותם. זה מה שאתם רוצים? שלטון של פוטין קטן בישראל, חבר של פוטין גדול מרוסיה? ליברמן שממנה את שר המשפטים והמשטרה כרצונו, ובעזרתם ממנה את החבר הסנגור שלו להיות "התובע" הראשי של מדינת ישראל. זה מה שאתם רוצים, לאיש כזה אתם מצביעים?

אז בינינו, עוד כמה ימים יצאו חומרי החקירה על ליברמן, והרי עדיין תחשבו שסתם רודפים אדם שבמשך שנים ארוכות מתחמק מתשובות, שלא זוכר בחדרי חקירה, לא יודע איך הגיעו מיליוני דולרים לחשבון הבנק של הבת שלו, לא שילם מיסים כנדרש, וזו לא גאווה להתחמק ממיסים. כאן זה לא רוסיה. העדים שהיו לאורך החקירות נגדו מתו "מוות פוטין טבעי", אחד נעלם ולא יודעים היכן הוא עד היום (או לאן נעלמה גופתו). העדה בקפריסין החליטה כנראה (אני לא יודע) שהיא מאוד מפחדת לחיים שלה ואולי של בני משפחתה, או שכסף עלום הגיע לחשבון הבנק שלה, ופתאום היא חוזרת בה מעדותה. כל זה כנראה שעשה ליברמן בעזרת חבריו הטובים, וכנראה העשירים. והחקירה המחודשת הזו עוד תוכיח שליברמן שלכם הוא לא נרדף, אלא רודף את כל מי שחוקר נגדו ונגד המעשים שלו. ואז מה תגידו, שבאמת יש כאן רדיפה משפטית-פלילית אחרי הרוסים, או רק אחרי ליברמן, שלא מייצג את הרוסים בשום צורה ואופן?

והגענו לרגע האמת. אני כאן לצעוק לכם: תתעוררו! שום דבר טוב לא ייצא לכם מליברמן! לא ייצא למדינת ישראל מליברמן. ליברמן הוא גורם הנזק האישי והלאומי הכי גדול בישראל בשנים האחרונות, וליברמן זה רק ליברמן, ולא הרוסים, ולא מייצג את הרוסים. אם אלו הסטיגמות שאתם רוצים שיחשבו על הרוסים, אז תמשיכו להצביע לליברמן, במקום למפלגות שידאגו לכם בלי קשר למוצא שלכם, ינסו לדאוג לפרנסה, לביטוח לאומי, לדירות, לפנסיה.

בינתיים רק לליברמן יוצאים דברים טובים מכם, בעיקר לחשבון הבנק שלו ולנקודות הנוסע המתמיד.

[related-posts title="עוד בנושא אביגדור ליברמן"]

2 Comments

  1. טל
    28 בדצמבר 2012 @ 18:58

    עד שלא נשמע מכם דברים המצביעים על איזון בין שמאל לימין ובין מגמתיות התשקורת שהקיאה אתכם ממנה (אולי לא הייתם מספיק טובים ?…..) , ועד שנשמע דברים שהם פחות פופוליסטים ומובנים מאליהם, שכל אחד יכול להגיד ככל העולה על רוחו מבלי כל הוכחה – למעט תשואות מפי אלו שמסכימים איתו, לא נקנה את הסחורה הרקובה והמשומשת שאתם מציגים כאן, כביכול מעשה ידיכם להתפאר, אך זוהי סחורה ישנה ורקובה – היא היא מוכיחה שיש כאן רדיפה מגמתית שתכליתה למצוא כל סדק לקעקע את השילטון המצליח והמוצלח והיציב מאז קום מדינתנו. אתם בושה לעיתונות ולאינטליגנציה.

  2. יאיר בן־חור
    19 בדצמבר 2012 @ 11:58

    מסכים. ליברמן מסוכן לדמוקרטיה בישראל.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן