Skip to content

אחרי אנסטסיה – טיבי: הורחק לשבוע מדיוני הכנסת

טיבי בתגובה: "יכול להיות שלוועדה נדפקה האינסטלציה והיא נתקפה באמוק ללא כוס?" מאת צבי זינגר שבוע לאחר שהרחיקה את ח"כ אנסטסיה מיכאלי לחודש מהכנסת – החליטה הבוקר ועדת האתיקה ש ל הכנסת להרחיק גם את ח"כ אחמד טיבי למשך שבוע ימים החל מיום ראשון הקרוב, מדיוני מליאת הכנסת והוועדות. ההחלטה על הרחקתו של ח"כ טיבי […]
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

טיבי בתגובה: "יכול להיות שלוועדה נדפקה האינסטלציה והיא נתקפה באמוק ללא כוס?"

מאת צבי זינגר

שבוע לאחר שהרחיקה את ח"כ אנסטסיה מיכאלי לחודש מהכנסת – החליטה הבוקר ועדת האתיקה ש ל הכנסת להרחיק גם את ח"כ אחמד טיבי למשך שבוע ימים החל מיום ראשון הקרוב, מדיוני מליאת הכנסת והוועדות.

ההחלטה על הרחקתו של ח"כ טיבי התקבלה בעקבות תלונות של ח"כ אנסטסיה מיכאלי, בתגובה על דברים שאמר במליאה, בשבוע שעבר, במסגרת נאומים בני דקה, כי למיכאלי "נדפקה האינסטלציה".

טיבי: "נדהם אך לא מופתע". תצלום - מאתר הכנסת

טיבי אמר עוד בנאומו: "אנסטסיה גדלה שם בערוגות הזבל של ישראל ביתנו, או שמא נאמר 'רוסיה ביתנו'. משם היתה הדרך קצרה כדי להציע את חוק המואזין, שבינתיים הפך למיזם משותף ביבי-אנסטסיה, וגם לשימוש הלא מושכל במים, דווקא בתקופת יובש שבה כל טיפה חשובה, הרי ישראל מתייבשת, אבל ממש לא מתביישת". את נאומו סיים במשפט: ""אדוני היו"ר, אנסטסיה אחוזת האמוק שפכה כוס מים על עמיתה, ולכן אני אקרא לילד בשמו – כוֹס אָמוק".

ח"כ טיבי הגיב על הרחקתו: "אני נדהם אך לא מופתע. כנראה שהועדה נבהלה מעצמה בשל העונש שהשיתה על אנסטסיה ששפכה כוס מים ואצה לאזן זאת בעונש הרחקה הזוי על ח"כ ערבי. ועדת האתיקה הזאת היא נטולת ערבים וחלק מחבריה מתייחסים אלי כאל אויב – ולכן החלטותיה נגועות בדעות קדומות.

"יכול להיות", הוסיף ח"כ טיבי, " שלועדה נדפקה האינסטלציה והיא נתקפה באמוק ללא כוס?"

ח"כ אנסטסיה מיכאלי הגיבה בסיפוק על החלטת הוועדה: "ועדת האתיקה הסבירה את חומרת מילותיו של ח"כ טיבי טוב מכל טיעון אחר. כולנו תקווה שילדי ישראל לא ילמדו את שפתו הגסה של טיבי. אנו בטוחים שטיבי מרגיש שיצא בזול, משום שגם הציבור וגם עמיתיי חברי הכנסת רואים חומרה מיוחדת בדברי העלבון בעלי הקונוטציות המיניות, המשפילות והשוביניסטיות".

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן