Skip to content

המלצות לסוף השבוע: אופנה ועיצוב

הערב בירושלים: אירוע סיום "שבוע המעצבים". בתל אביב-יפו: סטודיו מדוזה וסטודיו Jul&Lilla My בהנחות לסוף השבוע. וגם שתי תערוכות אופנה מומלצות במוזיאון תל אביב
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

פלסטיק, נייר ומספריים – מסיבת השקה ויומולדת שנה ל- Jul & Lilla My

מעצבת האופנה יוליה גסין  (JUL) ומעצבת התכשיטים נטלי מוטליס (Lilla My) חוגגות שנה לסטודיו המשותף שלהן במתחם נגה ביפו וכולם מוזמנים לחגוג איתן עם נשנושים, מתוקים וקאווה. גסין ומוטליס ישיקו בהזדמנות חגיגית זו את קולקציית החורף של JUL ואת סדרות התכשיטים החדשות של Lilla My.

היום, יום חמישי עד השעה 20:00, ומחר יום שישי בין השעות 12:00-20:00 תתקיים מכירה מיוחדת במסגרתה יינתנו הנחות של עד 30% על הקולקציות החדשות ועד 50% על קולקציות קיימות. קנייה מעל 250 ש"ח תזכה במתנה.

רחוב אפ"ק 3, מתחם נגה, יפו.

מימין: סוודר גולף מופשל, Jul. צילום: גלעד בר שלו; שרשת מד זווית, Lilla My. צילום: יח"ץ. לוגו של הסטודיו המשותף - יח"ץ. Open Your Heart מחברת. צילום: יח"ץ
מימין: סוודר גולף מופשל, Jul. צילום: גלעד בר שלו; שרשת מד זווית, Lilla My. צילום: יח"ץ. לוגו של הסטודיו המשותף - יח"ץ. Open Your Heart מחברת. צילום: יח"ץ

 

 ועוד סיבה למסיבה – מדוזה חוגגת  יום הולדת שלוש

מימין לשמאל: מדוזה אונרמנטיקה - שרשרת פרנזים. מדוזה אונרמטיקה - עגילי טיפה גדולים. תיק גב ירוק. צילומים: עומר מסינגר
מימין לשמאל: מדוזה אונרמנטיקה - שרשרת פרנזים. מדוזה אונרמנטיקה - עגילי טיפה גדולים. תיק גב ירוק. צילומים: עומר מסינגר

מחר, יום שישי, חוגגות גילי רוזין ועדי גל (מדוזה אקססוריז) יום הולדת שלוש למותג. כן, כבר עברו שלוש שנים מאז הושק הקלאץ' הראשון (כתבנו עליו – כאן וגם כאן).  אחריו הגיעו קו מדוזה קלאסיק, קו היוניסקס, וקולקציית "מדוזה אורנומטיקה" (כתבנו עליה – כאן).

במסגרת החגיגות תושק גם סדרת תכשיטים חדשה במסגרת קולקציית "אורנומטיקה".

מחר, יום שישי, בין השעות 10:00-16:30 יחכו לכם רוזין וגל בסטודיו שלהן עם מוזיקה טובה, הפתעות מתוקות והנחות מיוחדות. 10% הנחה על קו התכשיטים החדש של אורנמנטיקה, 50% הנחה על כל התכשיטים מקו מדוזה קלאסיק, ועד 40% הנחה על כל התיקים והארנקים בסטודיו.

דיזנגוף 110 בחצר.

אירוע סיום שבוע העיצוב בירושלים – היום, יום חמישי בערב

מתחם המעצבים בירושלים. צילום: דוד וינוקור
מתחם המעצבים בירושלים. צילום: דוד וינוקור

היום בשעה 20:00  יחל אירוע סיום שבוע העיצוב בירושלים במעמד ראש עיריית ירושלים, ניר ברקת, ויו"ר הרשות לפיתוח ירושלים, משה לאון. בתחילת האירוע יושק מחדש בית הקפה "נוקטורנו" שעובר ממיקומו ברחוב בצלאל 7 כמה מטרים לצדו השני של הבניין ואל תוך מתחם המעצבים.

מתחם המעצבים בירושלים. צילום: דוד וינוקור
מתחם המעצבים בירושלים. צילום: דוד וינוקור

מתחם "מעצבים בעיר" הוא מתחם בו מעצבים מתחומי העיצוב הקרמי, עיצוב תעשייתי, צורפות, עיצוב אופנה ועיצוב גרפי, חושפים את תהליכי העבודה שלהם לקהל המבקרים להציץ אל עולם העיצוב. המתחם הוקם ע"י המרכז לעיצוב ברשות לפיתוח ירושלים באמצעות החברה העירונית אריאל ובשיתוף עיריית ירושלים ומשרד ראש הממשלה.

מתחם המעצבים בירושלים. צילום: דוד וינוקור
מתחם המעצבים בירושלים. צילום: דוד וינוקור

במסגרת האירוע תתקיים מכירה מיוחדת של מעצבי המתחם וכן מכירת הקופסאות המעוצבות של עמותת "לצאת מהקופסא" (כתבנו עליהם – כאן). הכניסה לאירוע חופשית.

כלי האוכל של בית הקפה "נוקטורנו" יהיו מוצרים של מעצבי המתחם. 4 מעצבות קרמיות הכינו את כלי האוכל ו- 2 מעצבות אופנה עיצבו ותפרו את הסינרים של צוות בית הקפה, שייחשפו הערב לראשונה. מי שיאהב את הכלים או את הסינרים יוכל לרכוש אותם במקום. 

"מתחם המעצבים" – רחוב בצלאל 7, ירושלים. שעות פעילות המתחם הרגילות:  ימי שני עד חמישי  14:00 – 10:00, 19:00 – 16:00, יום שישי 10:00-14:00.

[related-posts title="עוד על עיצוב ואופנה תמצאו כאן:"]

אופנה כפול שתיים במוזיאון תל אביב

החל ממחר, מציג מוזיאון תל אביב שתי תערוכות שונות שעוסקות בייצוג של אופנה. האחת, שאינה חדשה, היא "גוף הדברים: שלוש סביבות אופנה: בלס, בודיקה, סנדרה באקלונד" (אוצרת: זואי ריאן, המכון לאמנות שיקגו. אוצרת אחראית: מאירה יגיד חיימוביץ) מספקת את יצר הסקרנות ומאפשרת "להיכנס לראש" של שלושת המעצבים בתהליך היצירה. בתערוכה מוצגים מייצגים, עבודות וידאו, צילומים ועיצובי בגדים של שלושת המעצבים.

תערוכה נוספת, שתיפתח מחר לקהל הרחב, היא "קריסטובל בלנסיאגה: אוסף אופנה פרטי" (אוצר: אוליווייה סייאר, מוזיאון גליירה, פריז. אוצרת אחראית: מאירה יגיד-חיימוביץ). מעצב האופנה הספרדי קריסטובל בלנסיאגה (1895-1972) אסף חלקי לבוש וטקסטיל ספרדיים משלהי המאה התשע עשרה וראשית המאה העשרים. התערוכה מציגה זה לצד זה פריטים מהאוסף, פריטים מקולקציות שעיצוב בלנסיאגה ואת ההקשרים התרבותיים וההיסטוריים ביניהם.

מוזיאון תל אביב לאמנות, שדרות שאול המלך 27, מתחם גולדה מאיר, תל אביב. שעות פתיחה: יום שישי 10:00-14:00, יום שבת 10:00-16:00; ימי שני ורביעי 10:00-16:00; ימי שלישי וחמישי 10:00-22:00. המוזיאון סגור ביום ראשון.

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן