Skip to content

שחר פאר אלופת ישראל בטניס

שחר פאר עשתה זאת פעם נוספת והשלימה אתמול (חמישי) זכיה שמינית באליפות ישראל. למרות התחזית הקודרת והגשם שקטע את המשחק, הגיעו מאות אוהדים לרמת השרון כדי לצפות בקרב המסקרן בין יוליה גלושקו לפאר. לאחר שעתיים של משחק השלימה פאר את הניצחון עם 1:6,7:5,3:6 ומנעה מגלושקו זכייה שנייה ברציפות, וזאת לאחר שבשנה שעברה נרשמה הפתעה עם […]
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

שחר פאר עשתה זאת פעם נוספת והשלימה אתמול (חמישי) זכיה שמינית באליפות ישראל. למרות התחזית הקודרת והגשם שקטע את המשחק, הגיעו מאות אוהדים לרמת השרון כדי לצפות בקרב המסקרן בין יוליה גלושקו לפאר.

לאחר שעתיים של משחק השלימה פאר את הניצחון עם 1:6,7:5,3:6 ומנעה מגלושקו זכייה שנייה ברציפות, וזאת לאחר שבשנה שעברה נרשמה הפתעה עם ניצחונה של המדורגת שתיים.

שחר פאר (צילום: Keith Allison, טיקימדיה)
שחר פאר (צילום: Keith Allison, טיקימדיה)

את המערכה הראשונה גלושקו פתחה עם שבירה ושמירה ועלתה ל-0:2. פאר החזירה עם שני משחקונים משלה, אבל גלושקו נראתה בדרך הנכונה כששברה שוב ל-2:3. פאר לא ממש התרגשה, אספה את עצמה וזכתה בארבעה משחקונים רצופים בדרך ל-3:6.

במערכה השניה גלושקו שוב שברה ראשונה ל-1:3, אולם פאר ביצעה מהפך ועלתה ל-3:4. גלושקו המשיכה לרדוף אחרי המדורגת הבכירה ואף ביצעה מהפך משלה כששברה ושמרה ל-4:5. לקראת סיום שמרו השתיים על ההגשה עד שבמשחקון האחרון גלושקו שברה בדרך ל-5:7. במערכה המכרעת פאר לא הורידה את הרגל מהגז – וזכתה במערכה תוך חצי שעה עם 1:6.

ביום שבת ב-14:00 יתקיים גמר הגברים במרכז הטניס רמת השרון. הקהל מוזמן, הכניסה חופשית.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן