Skip to content

העליון דחה ערר נוסף של קצב

הסניגור שחילץ את הפושע הנאצי, איוואן דמיניוק, מלשלם את חובו לעם היהודי, יגן על הנשיא שסרח. עו"ד יורם שפטל ייאלץ ללמוד את התיק תוך שבועיים. משה קצב ביקש לערער פעם נוספת להארכת תקופת הגשת הערעור. בית המשפט העליון דחה את הבקשה מאת שי פרנס
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

הסניגור שחילץ את הפושע הנאצי, איוואן דמיניוק, מלשלם את חובו לעם היהודי, יגן על הנשיא שסרח. עו"ד יורם שפטל ייאלץ ללמוד את התיק תוך שבועיים. משה קצב ביקש לערער פעם נוספת להארכת תקופת הגשת הערעור. בית המשפט העליון דחה את הבקשה

מאת שי פרנס

בית המשפט העליון דחה את בקשת פרקליטו של משה קצב לקבל ארכה נוספת להגשת הבקשה לדיון נוסף, ולמעשה קבע כי לקצב נותרו פחות משבועיים להגיש בקשה לעיון חוזר בתיק.

בית המשפט העליון דחה היום (ב') את בקשת פרקליטו החדש של משה קצב, עו"ד יורם שפטל, לעיון חוזר בהחלטה שניתנה ב-11 בינואר ולפיה ניתנת ארכה אחרונה להגשת הליך של בקשה לעיון נוסף. לפיכך הוקצבו לשפטל פחות משבועיים ללמוד את התיק ולבקש מבית המשפט העליון עיון נוסף בתיק, שכן נקבע שיהיה אפשר להגיש בקשה לעיון נוסף בתיק עד 29 בינואר.

שפטל טען כי דרוש לו לשם הגשת הבקשה לעיון נוסף בתיק פרק זמן ארוך יותר, אולם בית המשפט סירב להיעתר לבקשה לעיין שוב בהחלטה הקודמת המגבילה את שפטל עד ל-29 בינואר.

 כך סיכם רשם בית המשפט העליון גיא שני: "אין בידי להיעתר לבקשה לעיון חוזר. לא מצאתי בנימוקי הבקשה משום שינוי נסיבות מהותי המצדיק עיון חוזר, ואוסיף כי נימוקי ההחלטה – בעינם עומדים. אדגיש, כי גם בבקשה הנוכחית אין הסבר לגבי האופן שבו נוצלה הארכה הקודמת – המשמעותית – שניתנה למבקש לצורך הגשת הבקשה לדיון נוסף".

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן