Skip to content

שופט למשטרה: "זה קרקס מה שקורה כאן"

בדיון שהתקיים אמש ציפתה המשטרה שמעצרו של החשוד יוארך בפעם השלישית, אך השופט סבר אחרת. הוא טען שלא הגיוני מה שקורה בתיק הזה ואסור ללמד את זה אפילו בבית ספר לשוטרים מאת אביב סלע
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

בדיון שהתקיים אמש ציפתה המשטרה שמעצרו של החשוד יוארך בפעם השלישית, אך השופט סבר אחרת. הוא טען שלא הגיוני מה שקורה בתיק הזה ומביך היה ללמד את זה אפילו בבית ספר לשוטרים

מאת אביב סלע

בית משפט שלום בתל אביב מתח ביקורת חריפה ביותר על התנהלות המשטרה בתיק ניסיון שוד אלים. היה זה כאשר ביקשה הארכת מעצר בפעם השלישית למרדכי מודעי, בן 24 מרמת השרון החשוד בניסיון השוד, שהתרחש לפני כשבוע בהרצליה.

מודעי חשוד כי ביום רביעי האחרון הגיע לדירה של אשה מהרצליה, צלצל וטען מעבר לדלת כי הוא שליח פרחים. כאשר הדלת נפתחה, נכנס לדירה וקרא לחברו שיצטרף אליו. המשטרה גורסת כי לאחר שנכנסו לדירה תקפו את האשה וניסו לשדוד אותה. המשטרה הצליחה עד היום לעצור רק את מודעי.

המשטרה הביאה אותו להארכת מעצר נוספת, שלישית במספר. "התרכזתם בשטויות" אמר שופט בית משפט השלום תל אביב, עידו דרויאן, לטוען המשטרתי המופתע. "שום דבר לא הגיוני בחקירה הזו, היה מביך להציג אותה אפילו בבית ספר לשוטרים".

השופט קבע כי במקום שמודעי ישאר בבית המעצר הוא ישוחרר למעצר בית בביתו שברמת השרון. בסוף החלטתו הוסיף השופט ואמר כי "זה קרקס מה שקורה כאן" כשהוא מתכוון להתרכזות המשטרה סביב חיפוש עד שלא בהכרח יוכל לקדם את המשפט.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן