Skip to content

מכתשים אגן מסיימת הנפקת אג"ח בשווי של 1.08 מיליארד שקל

החברה מפעילה את זכותה להקצאה נוספת בשל ביקושי יתר גדולים מהציבור; כמחצית מהגיוס מגיע מהרחבת סדרה ב', שמועד הפרעון הסופי שלה הוא שנת 2036  מאת מערכת מגפון קבוצת מכתשים אגן (MAI) הודיעה היום על תוצאות המכרז הציבורי לרכישת אגרות חוב מסדרות ב' ו-ד' של החברה, ועל השלמת גיוס האג"ח כולו. הגיוס בסך של כ-1.08 מיליארד […]
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

החברה מפעילה את זכותה להקצאה נוספת בשל ביקושי יתר גדולים מהציבור; כמחצית מהגיוס מגיע מהרחבת סדרה ב', שמועד הפרעון הסופי שלה הוא שנת 2036

 מאת מערכת מגפון

ארז ויגודמן, נשיא ומנכ"ל מכתשים אגן

קבוצת מכתשים אגן (MAI) הודיעה היום על תוצאות המכרז הציבורי לרכישת אגרות חוב מסדרות ב' ו-ד' של החברה, ועל השלמת גיוס האג"ח כולו. הגיוס בסך של כ-1.08 מיליארד שקל (כ-300 מיליון דולר), עליו הודיעה החברה בשבוע שעבר, בא להחליף אגרות חוב, שנפרעו בנובמבר האחרון ולמימון המשך התרחבות החברה.

בשבוע שעבר נענתה החברה לביקושים גדולים בשלב המכרז המוסדי. אמש השלימה את המהלך בהיענות לביקושים גדולים של הציבור לאגרות חוב מסדרה ד'. כדי להיענות  לביקושים, הפעילה מכתשים אגן את זכותה להקצאה נוספת. משקיעים מוסדיים שהזרימו ביקושים במחיר המכרז קיבלו רק 57% מהזמנתם.

בסדרה ב' של החברה, בעלת מח"מ של כ- 10.6, תקצה החברה כ-513 אלף שקל ע.נ אגרות חוב, ובשווי כספי של 518.6 מיליון שקל במחיר של 1,010 שקל ליחידה.

בסדרה ד' של החברה, בעלת מח"מ של כ-2.6, תקצה החברה כ-540 אלף שקל ע.נ אגרות חוב, ובשווי כספי של 563.2 מיליון שקל במחיר של 1,042 שקל ליחידה.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן