Skip to content

נהג מונית דרס לוחם מג"ב ונורה ברגלו

הלוחם נפגע קל וטופל במקום. הנהג הדורס נפצע קל מירי שוטרים בתחנה. במשטרה בודקים עם יש לכך רקע בטחוני. הנהג טוען ש"השתגע" כי נמנעה כניסתו לתחנת המשטרה והפגיעה לא נעשתה במכוון
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

נהג מונית, תושב מזרח ירושלים, נכנס עם מכוניתו הבוקר (ראשון) לשטח החניה בתחנת המשטרה בג'בל מוכאבר בירושלים ודרס לוחם מג"ב שניגש אליו בחניה. הלוחם נפצע קל והדורס נורה ברגלו, נפצע קל ופונה לבית חולים. הלוחם טופל במקום על ידי צוות מד"א.

מחקירת האירוע עולה כי  נהג מונית (39), תושב ג'בל מוכאבר, המוכר למשטרה, הגיע הבוקר לתחנת המשטרה. הוא ביקש להיכנס עם רכבו לחנייה והדבר נמנע ממנו. בלהט הדברים נסע בכעס לאחור ואז פגע קלות ברכב אספקה שהיה בדרכו לצאת מאזור התחנה. לוחם מג"ב בעמדת השמירה פנה לעבר המונית וביקש לברר את העניין ואז פגע בו נהג המונית שנסע קדימה מייד לאחר הפגיעה ברכב האספקה. כתוצאה מכך נפגע הלוחם ונחבט בעמדת הבטון שבכניסה. שלושה שוטרים שהיו עדים לאירוע, שלפו את אקדחיהם וירו לעבר המונית.

כתוצאה מהירי נפצע הנהג ונפגע ברגלו באורח קל. צוות מד"א שהוזעק למקום טיפל במקום בלוחם שנפגע קל ובנהג הפצוע, אותו העבירו להמשך טיפול בבית החולים הדסה עין כרם.

במשטרה מציינים כי לאחרונה התגברו ניסיונות הפגיעה בשוטרים בבירה, כולל זריקת אבנים, בקבוקי תבערה וניסיונות של דקירה. עובדה זו אולי מלמדת על עצבנות השוטרים ותגובתם המהירה לעבר נהג המונית. הנהג מצדו הכחיש כל עניין ביטחוני וטען שהוא פשוט "השתגע", לאחר שכניסתו נמנעה.

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן